וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפשרויות של דנבר מצטמצמות

20.7.2006 / 9:09

הנאגטס מתים להיפטר מקניון מרטין, אבל כרגע נראה שהאופציה היחידה שלהם היא להביא את סטיב פרנסיס. נאש עשה ספיחס

הדנבר נאגטס נואשים, אבל ממש ממש נואשים, מקניון מרטין. כל כך נואשים, שהדבר הראשון שהם רוצים הוא לתת לו בעיטה לכל הרוחות. והבעיטה של הנאגטס עשויה להגיע עד ניו יורק, לשם יישלח מרטין תמורת סטיב פרנסיס.

בכיר ב-NBA אמר, כי לדנבר רצון עז להעיף את קיי מארט, אבל לפורוורד יש חוזה מפלצתי של 70.9 מיליון דולר לחמש השנים הקרובות. ומי יכול לקחת עליו חוזה כזה? כמובן, קבוצה אחת בליגה - ניו יורק "בואו תדחפו לנו שחקנים מזדקנים עם מיליונים בחוזה" ניקס. ומה שהופך את השחקן למפתה במיוחד היא העובדה שיש לו ברכיים דפוקות. אז איך איזיאה יכול לסרב?

הניקס צפויים לשלוח לדנבר את סטיב פרנסיס, שבחוזהו יש כ-50 מיליון דולר לשלוש שנים. הנאגטס מעוניינים בצ'אנינג פריי, אבל מבחינת ניו יורק זה פשוט לא יקרה. ועוד בניקס: הקבוצה לא תשווה את הצעתה של סן אנטוניו לג'קי באטלר, שעומדת על 7 מיליון לשלוש שנים, והסנטר יצטרף לספרס. באטלר בן ה-21 חתם לפני כשבוע בספרס, ובהיותו שחקן חופשי מוגבל, לניקס הייתה אפשרות להשוות את ההצעה בתוך שבעה ימים.

חדשות נוספות:

* סטיב נאש עשה קרחת. רכז הפיניקס סאנס, ה-MVP של השנתיים האחרונות, החליט לגזוז את מחלפות ראשו. "סתם קיבלתי את ההחלטה הזו. אין סיבה ממשית לעניין הזה. בא לי - אז גילחתי", אמר נאש.

* שארלוט החתימה את הפורוורד בן ה-32, אות'לה הרינגטון, ששיחק בשתי העונות האחרונות בשיקגו.

* ג'וש בון, בחירת הסיבוב הראשון של ניו ג'רזי נטס, עבר ניתוח בכתפו. הפורוורד, שנבחר לאחר שחברו למכללת קונטיקט מרקוס וויליאמס הגיע גם הוא מהסיבוב הראשון לנטס, ינוח שבועיים ואז יתחיל בפעילות ההחלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully