וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ירדה מרכישת אסולין

רומן רוזנבלט

20.7.2006 / 19:42

שעתיים אחרי שסיכמה עם הרצליה על קניית חצי מכרטיסו של השחקן, התקשר ברקוביץ' וביטל את העיסקה. הקבוצה תנסה להביאו בהשאלה

עוד תפנית בסאגת ליאור אסולין. לאחר שמנג'ר מכבי נתניה, אייל ברקוביץ', סיכם היום (חמישי) על רכישת מחצית מכרטיסו של ליאור אסולין ממכבי הרצליה, תמורת כ-400 אלף דולר, נסוגה הקבוצה מהסיכום עם הרצליה והחליטה לבסוף לרדת מאופציית הרכישה ולשאול את השחקן ל-3 שנים. "אני זה שדחפתי את יאמר לרדת מהעסקה", אמר היום ברקוביץ'. יאמר עצמו נימק את ההחלטה ואמר: "בשל העלות הגבוהה של העסקה שמגיעה לסך של כמיליון דולר החלטתי לרדת מעניין אסולין".

בני בקלו, דובר מכבי הרצליה המחזיקה בכרטיסו של אסולין, אמר לוואלה! ספורט: "לאחר שהיום הושגה הסכמה עקרונית על מכירת אסולין, צילצל אייל ברקוביץ' לאריאל שיימן כעבור שעתיים וביקש לרדת מהמכירה ולהשאילו ל-3 עונות. אריאל שיימן השיב כי בכל הנוגע להשאלה העדיפות ניתנת לבני יהודה, איתה היא הגיעה להסכם. ולכן עניין מכירתו של אסולין לנתניה ירד מהפרק".

ככל הנראה הסיבה לנסיגה היא אי נכונתו של דניאל יאמר לשלם 400 אלף דולר תמורת חצי מהכרטיס. יש לציין, שלאחר הסיכום בין שני הצדדים החליטו הרצליה ונתניה לתת אחד לשני פרק זמן של 24 שעות לפני חתימה על המוגמר. אחרי הסיכום שהושג בצהריים, אמר אסולין כי "עדיין לא סגרתי את כל תנאי בנתניה, לכן אני לא יכול לברך על המוגמר. אם הכל יסגר אשמח לשחק שם".

למערכת וואלה! ספורט נודע כי כרגע השחקן אינו מעוניין לשחק בבני יהודה, אלא במכבי נתניה, לאחר ההסכם שהושג עימו. את תגובת נתניה לא ניתן היה להשיג, ובמהלך כל היום סירבו בקבוצה לאשר או להכחיש את פרטי העיסקה.

נתניה קיימה היום משחק אימון מול קבוצת החובבים "וולדורף" בו שותפו רק שחקני ההרכב השני. נתניה ניצחה 0:7. שחקני ההרכב הראשון ערכו אימון כושר. שחקנים בקבוצה אמרו על המשחק: "מבחינתנו זה היה עוד אימון, זה לא היווה מבחן".

אסף אקרמן מהארץ מוסיף:

כזכור, רק לפני יומיים סיכמו הרצליה ובני יהודה על השאלת השחקן לשכונה, אולם הפערים בין אסולין לבני יהודה על גובה שכרו היו גבוהים מאוד, והמעבר שלו לשכונה לא יצא לפועל.

אסי וסיהון וגיא טוביאק שמעו מברקוביץ' כי הם רשאים להתחיל ולחפש קבוצה, מכיוון שסיכוייהם לקבל השנה דקות במדי מכבי נתניה קלושים ביותר. השניים הופתעו מכך שאת ההודעה נתן להם המנג'ר ולא המאמן. טוביאק מועמד למכבי הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully