וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקוצ'ה חתם בנתניה לחמש שנים

רומן רוזנבלט

19.7.2006 / 23:23

בנתניה בונים לטווח ארוך על החלוץ הגנאי. אלי גוטמן עדיין מחפש בלם, הצרפתי הוותיק אריק דולמה עשוי למלא את התפקיד

מכבי נתניה קיימה היום (רביעי) שני אימונים טקטיים, כאשר מחר (חמישי) צפויה הקבוצה לערוך משחק אימון מול וולדורף מליגת החובבים בגרמניה.

היום חתם בקבוצה החלוץ הגנאי אבודו סמאדו אוקוצ'ה לחמש עונות. השחקן, שהגיע לנתניה במהלך העונה שעברה, השאיר רושם חיובי בקבוצה, וראשי המועדון סבורים כי מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול לעתיד, בעיקר בשל גילו הצעיר (בן 20 בלבד). אוקוצ'ה הרשים לא מעט סוכנים במשחק מול איינטרכט פרנקפורט, שבו גם כבש שער.

הבלם הברזילאי ראגיס אמאראנטה לימה דה קוארדס, שהחל להתאמן אתמול עם נתניה, שוחרר מהקבוצה. כמו כן, אתמול הצטרף למחנה הבלם הצרפתי הוותיק אריק דולמה בן ה-33, שיחל להיבחן מחר. בקבוצה נחושים למצוא עוד שחקן שימלא את עמדת הבלם, וכמו כן יצטרף גם הקשר הקרואטי מילאן פאבלביץ', שעשוי להשלים את סגל הקבוצה.

בסיום האימון הערב חגגו השחקנים את יום הולדתו ה-36 של אבישי ז'אנו. לירן שטראובר, אורי אוזן וגולן חרמון נשאו את ז'אנו על ידיהם והתכוונו להשליכו לבריכה שבמתחם האימונים, אולם ברגע האחרון ובהתערבות האחראי, שאסר על כניסה עם בגדים לבריכה, החגיגה המקורית בוטלה. לאחר מכן חגגו השחקנים את יום ההולדת בצורה יותר סולידית, כאשר המגן הוותיק קיבל שעון במתנה מהקבוצה בבר מקומי.

בשל האירועים בצפון הוחלט כי שחקני קבוצת נערים א' של מכבי נתניה יארחו בסוף השבוע בביתם את שחקני נערים א' של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, וזאת כאות הזדהות עם תושבי הצפון. החלוץ ליאור אסולין, שבו מעוניינת נתניה, טרם החליט בין האופציות העומדות לרשותו, אולם בקבוצת האם שלו, מכבי הרצליה, מעריכים שהשחקן ישחק בני יהודה בעונה הבאה. הקשר אבי אלפסי, שנופה מסגל מכבי נתניה אחרי שני אימונים, החל להתאמן לעת עתה בהפועל רמת השרון מהלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully