וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאנוליס סיכם עם היוסטון רוקטס

19.7.2006 / 22:41

הגארד השני, אחרי לאקוביץ', שעוזב את פנאתינייקוס. ירוויח 5 מיליון דולר בשלוש העונות הבאות. גריר חתם במילווקי, חימנז במלאגה

ואסיליס ספאנוליס, הגארד היווני הנהדר של פנאתינייקוס אתונה, סיכם עם היוסטון רוקטס מה-NBA על חוזה לשלוש עונות בשווי 5 מיליון דולר, הסכום הגבוה ביותר אי פעם שהקבוצה שילמה לבחירת סיבוב שני בדראפט. החתימה הרשמית תתקיים בהמשך הערב (רביעי) או בחמישי.

ספאנוליס הוא השחקן המשמעותי השני שמאבד הקיץ ז'ליקו אובראדוביץ', לאחר עזיבתו של יאקה לאקוביץ' לברצלונה. המעבר של ספאנוליס פוגע קשות בהכנותיה של הקבוצה לעונה הבאה, וודאי על רקע ההתחמשות של היריבה העירונית, אולימפיאקוס, אליה הצטרפו הקיץ ארווידאס מצ'יאוסקאס, הנרי דומרקנט וסקוני פן. פאו, מנגד, החתימה לאחרונה שני ליטאים מצויינים - רמונאס שישקאוסקאס ורוברט יאבטוקאס.

ספאנוליס (24, 1.92) הגיע בקיץ שעבר לפנאתינייקוס ממארוסי, שם הפך במהירות לאחד משחקני המפתח בדרך לאליפות יוון. החצייה שלו את האוקינוס היא רק עוד לבנה אחת אותה לוקח בשבועות האחרונים ה-NBA מהכדורסל האירופאי המתפורר. בעונה שעברה העמיד ספאנוליס ממוצעים של 14.5 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים ב-28 דקות למשחק במסגרת היורוליג.

ספאנוליס נבחר בדראפט 2004 במקום ה-50 ע"י דאלאס מאבריקס, שהעבירה את הזכויות עליו ליוסטון. ספאנוליס יגיע לטקסס רק בספטמבר, לאחר אליפות העולם, שם ישחק במדי נבחרת יוון.

חדשות נוספות

* קרלוס חימנז עוזב את אסטודיאנטס ועובר למלאגה, האלופה הספרדית, שם ישחק בארבע העונות הקרובות. בתשעה משחקים בגביע יול"ב בעונה שעברה, קלע חימנז, קפטן הנבחרת הספרדית, 9.3 נקודות, הוריד 5.1 כדורים חוזרים ומסר 2.4 אסיסטים. הוא בילה את 12 העונות האחרונות באסטודיאנטס, לה סייע לזכות בגביע הספרדי ב-1999. "זו התחלה של שלב חדש בקריירה שלי אחרי כל כך הרבה שנים באסטודיאנטס", אמר. "אני כל הזמן שומע על האווירה הטובה במלאגה, בין השחקנים ועם האוהדים, ואני שמח מאוד להצטרף למועדון".

* לין גריר עוזב את נאפולי, ויצטרף לקו האחורי של מילווקי באקס, שם מקווים שייתן דקות גם בעמדת הפוינט גארד מאחורי מו וויליאמס וצ'רלי בל, וגם בעמדת השוטינג גארד, מאחורי מייקל רד. השחקן, שקלע 22.6 נקודות בממוצע בליגה האיטלקית בעונה שעברה, חתם על חוזה לשנתיים.

* מבזק ספרדי: אנדרו בטס חידש את חוזהו בבדאלונה וימשיך בקבוצה לעונה נוספת. סמו אודריך סיכם לשנתיים בגראנדה. סבטיסלב פשיץ', אשתקד מאמן וירטוס רומא, קרוב לחתימה בג'ירונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully