וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק השתלט על פורטסמות

19.7.2006 / 18:46

סשה גאידמק רכש גם את החלק של שותפו, מנדריץ'. ניוטון מווסטהאם הושעה ל-7 חודשים עקב שימוש בקוקאין. בארוש עשה חיים בגרמניה

משפחת גאידמק ממשיכה להתרחב. יו"ר פורטסמות מילאן מנדריץ' מכר את המניות שבבעלותו לשותפו לבעלות הקבוצה, אלכסנדר גאידמק, בסכום שמוערך 32 מיליון ליש"ט. מהלך זה הפך את בנו של ארקדי גאידמק לבעלים היחיד של המועדון.

מנדריץ', שלקח לראשונה בעלות על הקבוצה ב-1998, מספר כי הוא יישאר בהנהלת הקבוצה וימשיך לייעץ לבעלים החדש. "אני לא פורש לי לאטי אל השקיעה, אמשיך לעזור לאלכסנדר", אמר מנדריץ'.

אלכסנדר גאידמק השקיע כ-20 מיליון ליש"ט בפומפי בינואר האחרון, סכום שאיפשר למנג'ר הארי רדנאפ לערוך מסע רכש, שבסופו של דבר השאיר את הקבוצה עונה נוספת בפרמיירליג.

גאידמק, שהמשיך לצרף שחקנים לקבוצה גם בקיץ הזה (ובראשם גלן ג'ונסון בהשאלה מצ'לסי), החמיא למנדריץ': "מה שהוא עשה למועדון הזה לא ניתן למדידה בכסף. יהיה לי לכבוד להמשיך בדרכו".

* פורטסמות עומדת לרכוש את הקשר הפורטוגלי מנואל פרננדז מבנפיקה, בסכום שיא בתולדות המועדון של 10 מיליון ליש"ט.

שון ניוטון הושעה ל-7 חודשים

קשרה של ווסטהאם שון ניוטון הושעה לשבעה חודשים על ידי ההתאחדות הכדורגל האנגלית עקב שימוש בקוקאין.

השחקן בן ה-30 נכשל בבדיקה במהלך משחק חצי הגמר של ווסטהאם מול מידלסברו ב-23 באפריל. ההשעיה החלה ב-20 במאי, התאריך שבו שחקנה לשעבר של צ'רלטון הושעה על ידי המועדון.

ההשעיה חלה על משחקים בלבד, ולא על אימונים או כל פעילות ספורטיבית אחרת. כמו כן ההתאחדות אישרה שמהלך תקופת ההשעיה יעבור השחקן בדיקות נוספות.

ניוטון לא יצא עם ווסטהאם למחנה האימונים שלה בשבדיה.

מתברר שלמרות הפציעה, בארוש נהנה במונדיאל בגרמניה

התקשורת האנגלית מפרסמת כי חלוצה של אסטון וילה ונבחרת צ'כיה, מילאן בארוש, היה מעורב במספר תקריות בעודו בגילופין בזמן המונדיאל.

בארוש, לפי הדיווחים, היה מעורב בתגרה במהלך חגיגות בחתונה באחד המועדונים בגרמניה בעודו בגילופין. בהזדמנות אחרת, כשהוא מבלה בבר אופנתי אחר, הוא נצפה רוקד על השולחנות ללא חולצה, כשקונדום סבוך בשערותיו.

בארוש, שכזכור כמעט שלא שיחק במדי צ'כיה בגביע העולמי בגלל פציעה, קיבל מספר ימי חופש נוספים מקבוצתו אסטון וילה בסיום המונדיאל, לפני שהגיע לאימונים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully