וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורן מונה למשבץ השופטים

ניר איסקוב

19.7.2006 / 20:30

יו"ר האיגוד, צבי רוזן, החליט על מינוי יו"ר הוועדה המקצועית לתפקיד, לאחר שכשל בניסיונותיו למנות את הבינלאומי לשעבר, יצחק בן יצחק

יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, דני קורן, יכהן במקביל גם כמשבץ השופטים.

יו"ר האיגוד, צבי רוזן, שיגר היום (רביעי) מכתב בנושא ליו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, ובו הוא מודיע כי לאחר שכל מאמציו למנות את יצחק בן יצחק לתפקיד – נכשלו, מונה קורן למשבץ, בעוד שרוזן עצמו ישמש כמאשר השיבוצים. עוד ציין רוזן כי הוא וקורן ימלאו את המשרות ללא שכר, על מנת "לחסוך משאבים להתאחדות".

"אני שמח שנגמר כל הסיפור הזה, ומקווה שיהיה בסדר", אמר קורן לוואלה! ספורט. "נעשה מאמצים להביא את העונה בשקט לסיומה. מטרתנו היא לשרת ולעשות למען הכדורגל הישראלי. הג'וב הזה נהיר לי, בכל זאת יש לי 20 שנה כשופט. היו"ר יבקר ויפקח עליי, והוא האיש שייתן את החותמת האחרונה".

יצחק בן יצחק, שהנהלת האיגוד סירבה לאשר את מינויו בשבת האחרונה, הגיב: "הבחירה בקורן היא בחירה נכונה וראויה. דני קורן, כפי שהיה שופט כדורגל פעיל ומצוין, מתפקד בצורה נכונה כיו"ר ועדה מקצועית, כשהוא רואה לנגד עיניו את הכנת דור העתיד לאיגוד השופטים. אני סמוך ובטוח, למרות הקושי במילוי 2 תפקידים כבדי משקל, שלדני יש אחריות הן אישית והן ציבורית והוא יעשה את התפקיד הזה בצורה הטובה ביותר.

"אני לא רואה את עצמי נפגע. איגוד השופטים הוא יותר מתחביב בשבילי. אני אמשיך להיות חלק ממנו, ואני אתרום מניסיוני ככל שאידרש. אני סמוך ובטוח שצבי רוזן יידע לנווט את הספינה למים שקטים ורגועים".

לגבי הרינונים על ניגוד אינטרסים לכאורה, עקב היותו של בנו, רמי, כשופט פעיל, אמר השופט הבינלאומי לשעבר: "בניגוד לאבות אחרים שבניהם גם שופטים פעילים ואשר היו מעורבים בדרך זו או אחרת במהלך הקריירה של בניהם, אני לגבי רמי אמשיך להיות פאסיבי, כי אני סמוך ובטוח שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ, ורמי ייתן את התשובה הטובה ביותר במגרשים, ברגע שהוא יעלה עליהם".

אגב, בן יצחק טלפן לקורן, בירך אותו על המינוי ואיחל לו הצלחה בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully