וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר האליפות מתקרב לאינטר

19.7.2006 / 18:08

וזאת למרות שאחרי פרשת השחיתות נמסר כי לא תוכרז אלופה במקום יובנטוס. המעבר של בופון למילאן בספק, עוד קבוצות עשויות לעמוד למשפט

דיווחים באיטליה טוענים כי אינטר תוכתר בקרוב באופן רשמי כאלופת הליגה האיטלקית של העונה שעברה, כחלק מההשלכות של פרשת השחיתות. מהאלופה יובנטוס, כזכור, נשלל התואר על ידי בית המשפט, שגזר עליה גם הורדה לליגה השנייה, ומכיוון שלסגנית מילאן הורדו 44 נקודות - בסופו של דבר אינטר היא זו שסיימה את העונה הקודמת עם המספר הרב ביותר של נקודות.

בהתחלה נמסר כי אף קבוצה לא תוכתר כאלופה, אבל הבעלים של אינטר, מאסימו מוראטי, התעקש שהתואר מגיע לקבוצה שלו. "האליפות מגיעה לנו, ולו רק כדי להבדיל אותנו מהשחיתות של הקבוצות האחרות", אמר מוראטי, "אחרת זה ייראה כאילו כל הסריה A מעורבת בשערורייה". ההחלטה הרשמית אמורה להתקבל ב-28 ביולי, אחרי ישיבה של הנהלת הליגה עם ראשי ההתאחדות. בינתיים מדובר רק על העונה הקודמת, אך ההחלטה אמורה לכלול גם את האליפות של לפני שנתיים, שגם נשללה מיובנטוס.

בינתיים באינטר החליטו להעביר את הסמל של הקבוצה, שמופיע על החלק הקדמי של חולצת השחקנים, לשולי השרוול, וזאת כדי לפנות מקום בפרונט ללוגו של אלופת הליגה.

בופון עשוי לא לעבור למילאן

המעבר של ג'יאנלואיג'י בופון למילאן נמצא כרגע בספק, וזאת בעקבות העסקה ששלחה אתמול (רביעי) את כריסטיאן אביאטי לטורינו. בופון, שוערה של יובנטוס ונבחרת איטליה, היה אמור להגיע למילאן תמורת השוער אביאטי וסכום כסף, אבל עכשיו יובנטוס לא תסכים להישאר ללא שוער בכיר. אביאטי הושאל בשנה שעברה ממילאן ליובה, והחליף בהצלחה רבה במשך רוב העונה את בופון הפצוע.

כעת נראה שהשוער עשוי לרדת עם יובה לליגה השנייה, אלא אם כן זו תחליט למכור אותו כדי לכסות את גרעונות הענק איתם היא צפויה להתמודד.

עוד קבוצות מעורבות בשערורייה?

התקשורת באיטליה מדווחת כי שתי קבוצות נוספות מהסירייה A עומדות בקרוב להיות חלק מפרשיית השחיתות. העיתון "איל ג'ורנלה" מספר כי ראש צוות החקירה, פרנצ'סקו סברינו, עומד לקבל בימים הקרובים 300 דפים עמוסים בתמלילי שיחות טלפון, שחושפות מעורבות של ראשי קבוצות נוספות. זהות הקבוצות טרם ידועה, אולם ברור כי לא מדובר באותו סדר גודל של הענקיות שכבר קיבלו את העונשים שלהן.

בינתיים גאודיו רוסי, יו"ר ההתאחדות, הציע להגדיל את מספר העולות בעונה הבאה לסריה A. רוסי סבור כי מכיוון שכל כך הרבה קבוצות גדולות יהיו בסריה B בעונה הבאה, כדאי להגדיל את מספר העולות משתיים לשלוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully