וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כץ חתם בבני השרון

רכז הפועל ת"א בעונה האחרונה הולך בעקבות מאמנו אפי בירנבוים, וחתם לעונה אחת. סקוט גרינמן, גארד יהודי אמריקאי, בדרך

ארז כץ חתם לעונה אחת בבני השרון. הרכז הירושלמי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב, ממשיך בעקבות מאמנו אפי בירנבוים וישחק העונה בקבוצה השרונית המאוחדת. לכץ חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

כץ (26, 180) הגיע העונה להפועל תל אביב, וסיים בה עם ממוצעים של 8 נקודות, 3.9 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים ו-2.2 חטיפות ב-31.5 דקות משחק. הוא החל את הקריירה בהפועל ירושלים וזכה עימה בגביע יול"ב כקפטן בעונת 2003/4. בעונה שלאחר מכן עבר לאליצור אשקלון, והגיע עימה למקום השלישי. בימים אלו, מתאמן כץ עם נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה.

"אנחנו שמחים על החתמתו של ארז, ובטוחים שבנוסף ליכולתו על המגרש הוא יתן לנו המון אופי ויעזור לנו להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו הקיץ", אמר יו"ר בני השרון אלדד אקוניס. כץ מצטרף למאמן אפי בירנבוים, ולזר עוסמאן סיסה, שישחק גם העונה בקבוצה.

שחקן נוסף שעשוי לשחק בעונה הקרובה בני השרון הוא הגארד האמריקאי סקוט גרינמן (22, 176). גרינמן הוא יהודי בוגר מכללת פרינסטון, ששיחק בארץ במכביה האחרונה במדי נבחרת ארצות הברית וצפוי לשחק על תקן של מתאזרח. השחקן אישר את דבר הסיכום, שיהיה ככל הנראה לעונה אחת. בעונתו האחרונה בפרינסטון העמיד גרינמן מספרים של 10.8 נקודות ו-2.6 אסיסטים.

יו"ר בני השרון אקוניס התייחס לעניין ואמר: "אנחנו במשא ומתן, וכשיהיה לנו מה להודיע נודיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully