וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד היום הסתדרתי בכל מקום בו עבדתי"

רומן רוזנבלט

19.7.2006 / 16:24

ראובן עטר הוצג כמאמנה החדש של מכבי הרצליה ונשמע אופטימי מאוד לגבי הבית החדש שלו. שיימן: "לא הייתה לי השפעה על דוד"

ראובן עטר הוצג היום (רביעי) בצהריים כמאמנה החדש של מכבי הרצליה במקומו של פרדי דוד, שהתפטר בעקבות חילוקי דעות בינו לבין ההנהלה.

במסיבת העיתונאים מיוחדת שקיימה מכבי הרצליה, אמר עטר: "זו שמחה מהולה בעצב. אני חיפאי ונמצא כאן במסיבת עיתונאים, לכן זה קצת לא נוח לי. מצד שני, אני שמח לאמן בהרצליה.

"אמנם מהבחינה הכספית, זה לא דומה לקבוצות אחרות. כמובן שהשאיפה של עולה חדשה היא קודם כל להבטיח הישארות בשלב המוקדם ביותר. אני מצטער בשביל פרדי. נודע לי על העניין הזה רק אתמול, כשקיבלתי את השיחה והסכמתי מייד. ביום שבת נצא למחנה ואחריו נחליט באילו נקודות צריך להתחזק. לא יהיו שינויים בסגל הקיים, יתכן ויצורפו מספר שחקנים".

כשנשאל על מעמדו בקבוצה אמר עטר: "עד היום הסתדרתי בכל מקום בו עבדתי, גם כשחקן וגם כמאמן. כל אחד בקבוצה יודע את התחום שלו. אני הסמכות המקצועית העליונה. המטרה של כולנו היא שכל אחד יעשה את העבודה שלו".

יו"ר הקבוצה, אריאל שיימן, אמר: "אתמול הודיע לי פרדי דוד על התפטרותו. נכנסנו מייד למו"מ עם ראובן עטר ולא חשבנו על מועמד אחר. אני מעריך את עטר כמאמן בכיר בכדורגל הישראלי. כבר לפני שלוש שנים הצעתי לראובן להגיע להרצליה, אבל הוא העדיף להישאר כעוזר מאמן בנתניה. עקבנו אחריו בשנים האחרונות ואהבנו את העבודה שעשה בנתניה, לכן הטלפון הראשון והאחרון היה אליו".

לגבי חילוקי הדעות עם פרדי דוד, שהובילו להתפטרותו של המאמן, אמר שיימן: "לא הייתה לי שום השפעה על העניין, הוא החליט לבד על המהלך. עד לפני חמישה ימים, מערכת היחסים שלנו הייתה נפלאה.

"הסיבה שהתעוררה אי הסכמה היא שבשבוע שעבר ביקשתי חוות דעת שניה על בלם שהוא רצה להביא בשם ווק מוורטקס הקרואטית. הבנתי ממספר אנשים בבני יהודה שהשחקן לא ברמה המתאימה וביקשתי מפרדי לנסוע לראות אותו. ככל הנראה, הוא חשב שבכך פגעתי באמון בו. אני כמנהל רואה כלגיטימי לבחון את הבלם לפני שאני משקיע בו 800 אלף ש"ח, שזה סך התקציב שנותר לי לחיזוק".

במכבי הרצליה החליטו להעביר 150 חולצות של הקבוצה לילדי הצפון ששוהים בניצנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully