וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיק ניסים חוזר לשטראסבורג

שגיא ניר

19.7.2006 / 15:31

למרות חוזה לעונה נוספת בבי סי קייב, חוזר רכז הנבחרת לקבוצה אותה הוליך לפני שנתיים לאליפות. גם פו אורטז רצתה את השחקן

אפיק ניסים, רכז נבחרת ישראל ובי סי קייב, חוזר לשטראסבורג הצרפתית, בה חתם לעונה אחת. ניסים (25, 185) זכה עם הקבוצה הצרפתית באליפות בעונת 2004/5 אך עזב אותה לטובת לוקומוטיב רוסטוב, וכעת הוא חוזר אל ארץ הבאגט.

בעונה שעברה שיחקה שטראסבורג ביורוליג, אך ניסים עזב אותה לאחר שחיפש הזדמנות לשחק בקבוצה בכירה יותר, בה גם יוכל להשתכר יותר. בסופו של דבר הוא חתם בלוקומוטיב רוסטוב הרוסית, אך במהלך העונה עזב אותה לטובת אלופת אוקראיה בי סי קייב, בה היה לו חוזה גם לעונה הבאה. בעקבות מצבה הכלכלי המעורער של קייב הגיע הקשר בין הצדדים לסיום, וניסים חזר לקבוצה עימה זכה באליפות, בתיווכם של סוכניו אבי זילברמן ומישקו רזנטוביץ'. ניסים, אגב, היה קרוב לסיכום עם פו אורטז, אך זו החליטה לבסוף ללכת על רכז אמריקאי, מה שסלל את דרכו של ניסים לשטראסבורג.

בימים אלו מתאמן ניסים בנבחרת ישראל המתכונת למוקדמות אליפות אירופה. הוא גדל במכבי ראשון לציוןן, ולאחר 4 עונות בקבוצה הבוגרת שיחק עונה אחת ברמת השרון ומשם המשיך לשטראסבורג, בה שיחק שנתיים. ניסים אף לקח חלק בנבחרת העתודה 2000 שזכתה במקום השני באליפות אירופה במקדוניה. לניסים היה חלק מרכזי בזכייה באליפות צרפת עם שטראסבורג, כאשר הצטיין במשחק הגמר מול נאנסי של מאיר טפירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully