וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקיים פונה לביה"ח קפלן

רומן רוזנבלט

19.7.2006 / 19:36

איבד את ההכרה ובלע את לשונו במשחק האימון של חיפה מול בני יהודה. אחרי טיפול שב להכרה. בצ'ילה טוענים כי אולארה לחוץ מהמצב

אימון הבוקר של מכבי חיפה בוטל היום (רביעי) בגלל עומסי התנועה שהיו קשורים להתרעות בדבר מחבל מתאבד שנמצא במרכז הארץ, ואחר הצהריים התקיים משחק אימון מול בני יהודה בקרית עקרון, משחק שהופסק בדקה ה-30 לערך, כששחקן בני יהודה אלירן אלקיים נחת לא טוב, נפל אל הקרקע ואיבד את ההכרה. בטיפול שנערך על הדשא התברר כי השחקן ככל הנראה בלע את לשונו, ולאחר שהכרתו שבה אליו, הוא פונה לביה"ח קפלן. המשחק התחדש בהמשך, והסתיים בתוצאה 0:0.

רפאל אולארה, הבלם הצ'יליאני של מכבי חיפה, עדיין לא הכריז בפומבי על כוונתו לעזוב את הקבוצה, אבל היום נוספו עוד כמה רמזים למתח בו מצוי אולארה בעקבות המצב הבטחוני בארץ.

מאמנה של הקבוצה הצ'יליאנית קולו קולו, קלאודיו בורגי, אמר היום בראיון לעיתון צ'יליאני כי הוא מצפה לחזרתו של אולארה, שלא מעוניין להישאר בישראל בגלל המצב הבטחוני.

על אף שמחנה האימונים השני שלה באוסטריה ייפתח רק ביום שני, החליטו ראשי מכבי חיפה להוציא לשם את השחקנים הזרים המתוחים כבר ביום שישי.

הפגישה בין יעקב שחר לבין אריק בנאדו ועורך דינו אמורה להתקיים ביום חמישי, אז אולי תסלל דרכו של הבלם הוותיק חזרה לשורות האלופה. בנאדו עשוי לתת פתרון במקרה שאולארה יעזוב.

עדכון ראשון: 19.5, שעה 15:05
עדכון אחרון: 19.5, שעה 19:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully