וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שני למנצ'סטר יונייטד בדרום אפריקה

19.7.2006 / 14:21

דונג פאנגז'ו הסיני כבש 7 דקות לסיום בניצחון 0:1 על קייזר צ'יפס. פרגוסון מאמין שיוכל לשלב אותו השנה בסגל הקבוצה החל מדצמבר

מנצ'סטר יונייטד קיימה אתמול (שלישי) את משחק האימון השני שלה במחנה בדרום אפריקה וניצחה הפעם את קייזר צ'יפס 0:1. היונייטד התקשתה מאוד לאורך המשחק מול הקבוצה המקומית מקייפטאון ואחרי החמצה של פול סקולס בדקה ה-77, נראה היה שהיא ויתרה על הניצחון. בסופו של דבר היה זה הסיני של הקבוצה, דונג פאנגז'ו, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-83.

השינוי היחידי של פרגוסון בהרכב לעומת משחק האימון הראשון מול אורלנו פיראטס, היה שילובו של דני סימפסון בן ה-19 בהרכב, על חשבונו של פיל ברדסלי. פול סקולס וראיין גיגס פתחו בקישור, בעוד שאונה גונאר סולשיאר וג'וספה רוסי שיחקו בחוד.

דונג פאנגז'ו הסיני חתם במנצ'סטר יונייטד כבר לפני שנתיים וחצי, אך מעולם לא שיחק בשורותיה במשחק רשמי, מאחר ואין לו רשיון עבודה באנגליה. את העונות האחרונות הוא העביר כשחקן מושאל באנטוורפן.

בסיום המשחק בו כבש הסיני את שערו הראשון במסגרת לא רשמית, אמר מנג'ר הקבוצה, אלכס פרגוסון: "הוא יקבל דרכון אירופי באמצע דצמבר וזה יהיה מצויין עבורנו. הוא מאוד מהיר ופיזי והטכניקה שלו משתפרת כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully