וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה מכרעת בין אסולין לראשי בני יהודה

ניר איסקוב ורומן רוזנבלט

19.7.2006 / 0:07

החלוץ ייתן תשובה סופית לגבי ההצעה הכספית שקיבל, אייל ברקוביץ': "הוא מעוניין לשחק בנתניה". פוחתים הסיכויים לצירוף בן דיין

היום (רביעי) תיערך פגישה מכרעת בין ליאור אסולין לבין יו"ר בני יהודה, חזי מגן, ומנכ"ל המועדון, משה דמאיו, בנוגע לחוזהו של החלוץ בשכונת התקווה.

הצדדים כבר נפגשו בלילה שבין שני לשלישי, לאחר שמכבי הרצליה הודיעה כי תשאיל את החלוץ בן ה-25 לבני יהודה, אולם נתגלעו ביניהם פערים באשר לשכרו של השחקן.

אסולין אמור לתת היום תשובה סופית לראשי הקבוצה, אם כי הוא הביע פסימיות לגבי מימוש המהלך, הן בגלל הפערים בין דרישת השכר שלו להצעת בני יהודה, והן עקב קשיים אשיים שלו מול מכבי הרצליה, עליהם הוא סירב לפרט. מנגד, דוברת בני יהודה, רונית אשכנזי, סבורה כי העסקה תושלם היום סופית. גם בהרצליה קיימת התחושה כי הכל יסתיים במעבר של החלוץ לשכונה.

בתוך כך, מכבי נתניה אישרה כי גם היא נמצאת במו"מ מתקדם עם אסולין. המנג'ר אייל ברקוביץ': "למיטב הבנתנו וידיעתנו מעוניין החלוץ לשחק בעונה בנתניה. זה השחקן שישלים לנו את הפאזל".

בבני יהודה לא מתכוונים להמתין עוד זמן רב לדדי בן דיין, המתקשה להשיג שחרור מקולוראדו ראפידס מליגת ה-MLS. אשכנזי: "המצב אתו לא מעודד. בינתיים, אין מועמדים אחרים על הפרק, ואנחנו עדיין מקווים שדדי יצטרף אלינו בסופו של דבר". ליאיר אזולאי הובטח כי המגעים בנוגע לשדרוג שכרו יימשכו במהלך מחנה האימונים בהולנד, אליו תצא הקבוצה ביום שישי לפנות בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully