וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מ"הראשון בשער"?

18.7.2006 / 21:08

רשות השידור הודיעה כי היא לא תגיש הצעה נוספת לרכישת זכויות שידור סיכום משחקי ליגת העל בכדורגל. המשמעות: ימי שבת בלי בוני

רשות השידור הודיעה היום (שלישי) כי היא החליטה למשוך את ידיה מההצעה החוזרת לרכישת זכויות השידור למגזין המסכם את משחקי ליגת העל בכדורגל ("הראשון בשער"), ולא לשדרג את הצעתה הראשונה.

בעבר הגישה רשות השידור הצעה לשדר את המגזין השבועי המסכם את משחקי השבוע בליגת העל, וזאת "מתוך כוונה לתת מענה שאינו ניתן בערוצים המסחריים", כדבריה. ההתאחדות לכדורגל לא התרשמה מההצעה, ודרשה עסקת חבילה אחת לשידור המגזין בנוסף למשחקי הליגה.

רשות השידור, שהיא רשות ציבורית, טוענת כי היא אינה מסוגלת לשלם את הסכומים האלה. "כחלק משינוי סדרי העדיפויות ברשות השידור, הוחלט לפנות את התקציב המתוכנן לשידורי משחקי ליגת העל בכדורגל לטובת שידורי אקטואליה, תעודה דרמה וכד'. יחד עם זאת, רשות השידור מאמינה כי יש מקום לשידורי ספורט בתמהיל תכניותיה במחירים הראויים ובעלות סבירה. רשות השידור עומדת על כך שארועי הספורט בעלי אופי ממלכתי כמו משחקי נבחרת ישראל בכדורגל ובכדורסל ראוי שישודרו בערוץ הציבורי", מסרה הדוברת, לינדה בר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully