וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א סיימה ב-1:1 מול בני לוד

ניר איסקוב

18.7.2006 / 22:10

ברדה הישווה לזכות האדומים. ווסטהאם טרם הגישה הצעה כספית עבור פנטסיל, פרקליטו של פרץ: אשדוד לא זכאית לדמי השבחה עליו

הפועל ת"א סיימה הערב (שלישי) בתיקו 1:1 את משחק האימון האחרון שלה לפני היציאה למחנה האימונים, מול בני לוד מהליגה הלאומית בוולפסון. איציק בן סולומון העלה את לוד ליתרון במחצית השנייה, אליניב ברדה הישווה למחזיקת הגביע.

במשחק היום נכח פליקס אבוקה, ששיחק אשתקד בהפועל ת"א. הקשר/חלוץ הניגרי סיפר כי בפניו מונחת הצעה מפארלימני הקפריסאית, אותה מדריך ניר קלינגר, אך הוא טרם החליט אם לקבלה.

מהפועל ת"א נמסר כי לעת עתה לא נתקבלה כל הצעה רשמית מווסטהאם לגבי רכישתו של ג'ון פנטסיל, אלא רק בקשה להתרשם ממנו במחנה האימונים שתפתח מחר הקבוצה האנגלית בשבדיה.

פרקליטו של מאור פרץ, עו"ד אפרים ברק, טוען כי חוזהו הקודם ב-מ.ס. אשדוד, הבטיח למגן-קשר להיות שחקן חופשי בקיץ, ועל כן דרישתה של אשדוד לקבל תמורתו דמי השבחה, אינה תקפה.

"דיברתי עם אלון חזן בבוקר, והוא אמר לי שהוא בכלל לא ידע על הסעיף הזה", סיפר עו"ד ברק לוואלה! ספורט. "שלחתי לו את החוזה בפקס, ואני מקווה שבאשדוד יבינו שחבל להם על ההתעקשות, ויחתמו על טופס ההעברה של מאור. אם הם לא יעשו זאת, נשקול מה לעשות. צריך לזכור שהפועל ת"א צריכה להגיש את רשימת השחקנים לגביע אופ"א בשבוע הבא". את תגובתו של חזן לדברים לא ניתן היה להשיג.

עדכון ראשון: 18.7.06, 20:42
עדכון אחרון: 18.7.06, 22:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully