וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיקה ייעדר שישה שבועות

ניר איסקוב

18.7.2006 / 17:27

השחקן לא ימריא עם מכבי ת"א למחנה האימונים בהולנד. במועדון מתעקשים כי עסקת שבחון תצא בקרוב לפועל, בפתח תקוה מכחישים

קשר מכבי ת"א, ארז מסיקה, סובל משבר מאמץ בדרגה נמוכה באגן וייאלץ לשבות מפעילות למשך 6 שבועות. כך התברר מתוצאות בדיקת ה-MRI שעבר מסיקה אתמול (שני).

המשמעות היא שהקשר בן ה-26 לא ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד בלילה שבין רביעי לחמישי, וייאלץ להחמיץ את מחזורי הליגה הראשונים. "קיבלתי את ההודעה בלילה, וזה אכזב אותי, למרות שלא הופתעתי, כי ידעתי שיש לי בעיה מאחר שאני סובל מכאבים", אמר מסיקה לאתר הרשמי של מכבי ת"א. "אני מקווה שתוך חודשיים אחזור לאימונים, אבל אני עדיין לא יודע בבירור".

במכבי ת"א ממשיכים להתעקש כי עסקת יוסי שבחון, הכוללת פיצוי של 450 אלף דולר והעברת אחד השחקנים להפועל פ"ת, תצא לפועל בימים הקרובים, והקשר אף יספיק להמריא עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד. במכבי היה גם מי שאמר שהסכום שתקבל פ"ת, ישמש אותה לסבסוד העברת אחמד קאסום מבני סכנין, שסוכמה תמורת 170 אלף דולר.

גורם בכיר בפ"ת הכחיש את הדברים: "במשך חודשיים-שלושה רושמים בתקשורת שהשבוע העסקה תיסגר. כמה שבועות עברו מאז? היא נסגרה? לא! מכבי לא מסתמכת על שום דבר מבוסס, אף אחד לא נתן לה הסכמה לעסקה. ההצעה שלהם מלפני חודשיים נותרה בעינה, ואנחנו לא מקבלים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully