וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו בדרך חזרה לחיפה?

ניר איסקוב ורומן רוזנבלט

18.7.2006 / 22:30

שחר דרש ממכבי ת"א שלא לנהל איתו מגעים, למרות שתנאיו בקרית שלום כבר סוכמו. חיפה סיימה משחק אימון ב-0:0 עם אשדוד

במכבי ת"א התקבל בימים האחרונים מסר עקיף מנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, עם דרישה חד משמעית שלא לנהל מגעים עם אריק בנאדו, עד אשר יתבהר מעמדו של הבלם בקרית אליעזר.

בקרית שלום החליטו לפעול בנושא בתיאום עם ראשי האלופה, למרות שלוואלה! ספורט נודע כי בין הקפטן החיפאי למכבי ת"א כבר הושגו הבנות לגבי העונה הקרובה, בה הוא אמור להשתכר כ-160 אלף דולר נטו, באם ישוחרר מחיפה. הבלם בן ה-32 מחזיק בחוזה בחיפה, המבטיח לו שכר הנאמד ב-90 אלף דולר, בעוד שראשי המועדון מוכנים להעלות את שכרו ל-120 אלף דולר לכל היותר.

"כרגע, זה מצב של ראש בראש בין בנאדו לשחר", אמר גורם במכבי ת"א לוואלה! ספורט. "אם אריק יעשה את הדברים הנכונים, ויחזיר לשחר את הכבוד שנפגע לו בעימות המילולי ביניהם בתקשורת, יהיה לו סיכוי לקבל שחרור".

בינתיים בנאדו, המחרים את אימוני מכבי חיפה מאז תחילתם לפני כחודש, הגיש לבית המשפט בקשה להפסיק את ההליך המשפטי שהחל כנגד המועדון לפני מספר שבועות. החלטה זו פותחת צוהר להתדיינות מחודשת בין הבלם הוותיק והקבוצה, ושני הצדדים מקווים כי הצעד הזה יסלול את הדרך לפתרון מהיר.

פרקליטו של בנאדו, רני פינגרר, מסר בתגובה: "אכן נפסק ההליך המשפטי, בשל שיחה שהשחקן יקיים עם נשיא המועדון בימים הקרובים". לגבי מטרת השיחה אמר פינגרר כי "השיחה תתקיים על מנת לבחון את כל האפשרויות הקיימות בין השחקן לקבוצה".

תיקו 0:0 במשחק אימון מול אשדוד

סטנדארד ליאז' שוקלת לתבוע את מכבי חיפה בפיפ"א, בגין סירובה למכור את חיים מגרלשוילי, למרות שהקבוצה הבלגית הסכימה להעלות את ההצעה לרוכשו לחצי מיליון, כפי שהאלופה הישראלית דורשת. הבלגים טוענים כי מדובר בהפרת סיכום.

יש לציין כי המגן השמאלי, החתום בקרית אליעזר לשנתיים נוספת, משתכר כ-60 אלף דולר נטו לעונה בלבד, לעומת 250 אלף יורו שמציעה לו ליאז' לפרק זמן זהה. סוכנו של השחקן, רונן קצב, אמר לוואלה! ספורט: "חיים לא יחרים את האימונים, כי יש לו חוזה בחיפה. ננסה לשכנע את חיפה למכור אותו בכל זאת, ובמקביל נשמע את הצעתם לשדרג את חוזהו".

מכבי חיפה סיימה את משחק האימון שקיימה היום מול מ.ס. אשדוד בתוצאה 0:0. אחרי תקופה ארוכה שנעדר בגלל פציעה, שותף במשחק חאבייר דירסאו. ההרכב החיפני: דוידוביץ, חרזי, אולארה (משומר), קינן, מגרלשווילי, אנדרסון (דירסאו), סואן (מליקסון), מסודי (גזל), בוקולי (רפאלוב), קטן (ארבייטמן), קולאוטי.

הקבוצה אומנם תצא למחנה אימונים ביום שני הקרוב, אבל בגלל המצב הביטחוני והלחץ שבו מצויים השחקנים הזרים, הוחלט לשלוח אותם לאוסטריה בטיסה מוקדמת כבר ביום שישי.

עדכון ראשון: 18.7.06, 17:06
עדכון אחרון: 18.7.06, 22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully