וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: האיינג'לס בנקודת רתיחה

18.7.2006 / 14:53

ניצחו את קליבלנד 5:10 וניצלו הפסד של אוקלנד בבולטימור כדי לצמק לחצי משחק. ניצחון במהפך מאוחר לרד סוקס, היאנקיז נושפים

איינג'לס - קליבלנד 5:10

שתי קבוצות בכיוון הפוך נפגשו באנהיים, כשהאיינג'לס, בסיוע הומרים של גארט אנדרסון ואורלנדו קבררה, התגברו על האינדיאנס הנופשים. דסטין מוסלי קצר ניצחון ראשון במייג'ורס, ואחרי ההפסד של אוקלנד, המלאכים פתאום נוגעים בפסגת בית המערב, עם חצי משחק פחות בלבד מהאייס. הומר מספר 28 לטראוויס הפנר, ומספר 8 לג'ייסון מייקלס.


בוסטון - קנזס סיטי 4:5

עד לאינינג השביעי נראה היה שבסיום הערב היאנקיז יעברו למקום הראשון במזרח. אבל אז הגיעו סינגל של קוקו קריספ והומר בן שלוש ריצות של דאג מיראבלי, שהשוו מ-4:0 ל-4:4. מני רמירז חבט רחוק מספיק באינינג הבא, והגרביים הפכו את הפיגור לניצחון. אבל הבשורה לא טובה מבחינתם: טים וייקפילד נטש אחרי ארבעה אינינגים, ואם יילך לרשימת הפצועים, הרד סוקס בבעיית רוטציה קשה עוד יותר ממה שכבר לא נראה טוב ממילא. ניצחון לג'ונת'ן פפלבון.


בולטימור - אוקלנד 3:5

מלווין מורה ומיגל טחאדה רשמו סינגלים שהעלו את האוריולס ליתרון באינינג השביעי, כריס ריי שמר על התוצאה, והציפורים, שהעונה שלהם גמורה ממילא, סיבכו את האייז בטבלת המערב. שתי חבטות ושני ריביז לטחאדה, ניצחון לקורט בירקינס.


יאנקיז - סיאטל 2:4

צ'ין מינג וונג מתברר כסלע של יציבות ליאנקיז. אמנם מועד פה ושם, אבל את הסחורה הוא מספק. וונג קצר את נצחונו העשירי העונה, וניו יורק שמרה על פער של חצי משחק במזרח מהרד סוקס. הומר מספר 28 העונה לג'ייסון ג'יאמבי, שמירה מספר 401, אם כי לא חלקה, למריאנו ריברה.


טורונטו - טקסס 1:10

טד לילי הגיש שמונה אינינגים בניצחון, אבל את ההבדל הגדול במשחק עשה גראנד סלאם של ורנון וולס, שהיה גולת הכותרת באינינג הרביעי, שכלל תשע ריצות לבלו ג'ייז. הומרים גם לריד ג'ונסון וללייל אוברביי.


במשחק נוסף: מינסוטה - טמפה ביי 3:6

NL: אטלנטה ממשיכה לשחוט

סט. לואיס - אטלנטה 15:3

מבחינת הברייבס, חבל שהעונה החלה לפני שבועיים. אטלנטה נראית מצוין לאחרונה, וקטעה רצף של שבעה נצחונות של הציפורים האדומות. ווילסון בטמיט, בראיין מק'קאן, אדם לה רוש וחורחה סוסה (פיצ'ר) חבטו כולם להומרים. ונחשו מי בצד המפסיד? ג'ף וויבר, הליצן הכי עצוב בליגה, שהגיע מהשוק החופשי ונראה כמו דירת מגורים ממוצעת בלב ביירות. הומר מספר 12 העונה לג'ים אדמונדס.


פלורידה - וושינגטון 2:4

החבר'ה ממיאמי ממשיכים לשחק בסבבה. שבעה וארבעה לראיין נולאסקו, הומר להנלי רמירז ושמירה לג'ו בורובסקי.


סן דייגו - פילדלפיה 6:8

אדריאן גונזאלס בכושר שיא. שחקן הבסיס הראשון הצעיר חבט לשני הומרים בפעם השניה תוך שבוע, כשהשני שבהם הוא הומר על ריאל קורמייה, שהעניק לפאדרס את היתרון לתמיד. גם מייק קמרון חבט להומר, אלן אמברי זכה בניצחון וטרבור הופמן בשמירה. ראיין הווארד סילק את הכדור מעבר לגדר בפעם ה-31 העונה.


סן פרנסיסקו - מילווקי 10:1

ג'ייסון שמידט שמר על משחק צמוד, עד שבאינינג השישי ספג ארבע ריצות, הברוורס הוסיפו חמש באינינג שלאחר מכן וזיכו את זאק ג'קסון בניצחון.


אריזונה - דודג'רס 3:8

חמש ריצות של הדי באקס עשו את ההבדל באינינג השישי. אריק ברנס עם הומר מספר 13 העונה, אנריקה גונזאלס זכה בניצחון, ואריזונה מרגישה טוב שם במערב.


במשחק נוסף: פיטסבורג - קולורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully