וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: תוראם וזמברוטה בדרך לברצלונה

19.7.2006 / 19:52

יימכרו ב-19 מיליון יורו, בעוד בארסה מתכוננת לבחירות. "הבגידה" של קאפלו מקשה על המו"מ עם ריאל, נדבד עשוי להישאר ביובנטוס

התקשורת הספרדית מדווחת כי יובנטוס וברצלונה הגיעו לסיכום שיעביר את ליליאן תוראם וג'יאנלוקה זמברוטה לקמפ נואו.

המנהל הספורטיבי של ברצלונה צ'יקי בגיריסטיין וסגן הנשיא פראן סוריאנו, נפגשו אתמול (שלישי) עם ראשי יובנטוס, וקיבלו מהם הבטחה כי יקבלו עדיפות לגבי כל שחקן אותו תחליט הקבוצה האיטלקית למכור, כך מדווחת התקשורת הספרדית. הטענה היא כי לאחר מעבר של פאביו קאפלו לריאל מדריד, עוד טרם התקבל גזר הדין שהוריד את הגברת הזקנה ליגה, נתפס בטורינו כבגידה, ולכן הקבוצה מקשה על המעבר של זמברוטה לסנטיאגו ברנבאו. כמו כן, נטען כי בעוד קבוצות כמו צ'לסי עטו על השחקנים של יובה במהירות, האלופה הספרדית פנתה קודם כל למועדון.

ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב כי תוראם יעלה 5 מיליון יורו, וזמברוטה 14, וכי המועדונים כבר הגיע לסיכום, כך שכל מה שנותר הוא לנהל מו"מ עם השחקנים. ומכיוון שבקמפ נואו מעוניינים בחלוץ שיעלה מהספסל מאחורי סמואל אטו, תפקיד אותו מילא בעונה שעברה בהצלחה הנריק לארסון, עלה גם שמו של דויד טרזגה. בימים הקרובים ייפגשו אנשי בארסה עם הסוכנים של כל אחד מהשחקנים.

תוראם, אגב, כבר הביע את רצונו לשחק בברצלונה, ועשוי למלא את מקומו של רפא מארקז, שיזוז קדימה לעמדה שלשמה הגיע לקבוצה, הקשר האחורי. זמברוטה, להבדיל, נוטה לכיוונה של ריאל, כדי לשחק שוב תחת קאפלו. שני המגנים השמאליים בסגל של ברצלונה הם ג'ובאני ואן ברונקהורסט ההולנדי וסילביניו הברזילאי. המדרידיסטים הציעו 20.5 מיליון יורו בעבור זמברוטה, פאביו קנבארו ואמרסון הברזילאי, סכום שנראה לקבוצה מטורינו כלא מספק.

פרט אחרון על תוראם, חברו הטוב של זינדין זידאן. הבלם תקף את את מרקו מטראצי, על הפרובוקציה שלו כנגד קפטן נבחרת צרפת הפורש. "אנשים כמו מטראצי הם המחלה של הכדורגל בעולם", אמר תוראם.

בחירות בבארסה

* נשיא בית משפט בקטלוניה הורה היום על בחירות חדשות לנשיאות מועדון ברצלונה. שלושה חברי הנהלה מברצלונה ביקשו להקדים את הבחירות לנשיאות המועדון. לטענתם, הנשיא הנוכחי, ז'ואן לאפורטה, כבר סיים את ארבע שנות כהונתו. זאת לפי התקנונים השונים, שמחשיבים את חודשי סיום השנה האזרחית לשנה שלמה. בין כה וכה, לאור הפופולריות הגדולה של הנשיא, וההצלחה המקצועית והכלכלית האדירה של המועדון, קשה לראות מועמד כלשהו שיצליח לחולל סנסציה ולתפוס את השלטון.

* ביובנטוס טוענים כי בשיחות שניהלו עם אלסנדרו דל פיירו, שהבטיח להישאר בדלה אלפי למרות העונש הכבד אותו ספג המועדון, טען הנסיך כי גם פאבל נדבד "בטוח" יישאר כדי לחלץ את המועדון מצרה. בימים האחרונים דובר על התעניינות מצידה של טוטנהאם בקשר הצ'כי הפעלתני.

* בארסה חזרה לאימונים רשמיים, כשבמוקד עמד איידור גודיונסן, שהגיע מצ'לסי בתמורה ל-12 מיליון יורו. "הגעתי לקבוצה גדולה עם הרבה שחקנים מוכשרים", אמר האיסלנדי. "אני יודע שלא אשחק בכל משחק, אבל אני נחוש לקנות לעצמי מקום בהרכב". אדמילסון הברזילאי, הקשר האחורי של בארסה, שהחמיץ את גביע העולם בגלל ניתוח בברך, חזר לאימונים.

* ריבאלדו, בעבר כוכבה הגדול של ברצלונה, שהנהיג את הקבוצה לשתי אליפויות, הודיע כי יפרוש בתום העונה הקרובה, שגם אותה יעביר באולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully