וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי רוצה את זמברוטה

18.7.2006 / 12:58

מגן יובנטוס קרוב לריאל מדריד, אבל צ'לסי מחפשת מגן שמאלי בנרות ולא תוותר עליו. מוריניו: "לא נהיה מוכנים לתחילת הליגה"

חלוץ צ'לסי, דידייה דרוגבה, מוכן לדו קרב הפרטי שלו מול הרכש החדש של רומן אברמוביץ', אנדריי שבצ'נקו, שהגיע לאחר שנים פוריות מאוד במדי מילאן. כוכב חוף השנהב לא מתרשם מתג המחיר של האוקראיני, 30 מיליון פאונד, ורואה את עצמו כחלוץ הפותח של הכחולים.

"הוכחתי את עצמי כאלוף בשנתיים האחרונות, אז אני לא רואה סיבה שלא אוביל את ההתקפה", אמר. "אין ספק שתהיה הרבה תחרות עם ההגעה של חלוץ חדש, אבל זה לא מפריע לי. יש לי שתי מדליות על אליפויות הפרמיירשיפ". למי שהספיק לשכוח, אחרי החתימה הרשמית של שבצ'נקו, דרוגבה הביע את רצונו לעזוב את צ'לסי ואת אנגליה בכלל, אך נענה בסירוב של המועדון.

שחקן נוסף שעשוי להגיע לצ'לסי הוא מגן נבחרת איטליה ג'יאנלוקה זמברוטה, שיעזוב את הספינה הטובעת של יובנטוס. צ'לסי מחפםשת מגן שמאלי, עמדה אותה זמברוטה יכול למלא הצלחה מרובה, אחרי ששחררה את אסייר דל הורנו לולנסיה.

בספרד מדווחים יומיומית על המאבק של ברצלונה וריאל מדריד על שירותיו של המגן האיטלקי המצוין, כשכרגע נראה שלקבוצה מהבירה הספרדית יש את היתרון, לא מעט בזכות העובדה שהמאמן החדש בסנטיאגו ברנבאו הוא פאביו קאפלו, שאימן את זמברוטה ביובה.

המגן השמאלי של צ'לסי בעונה שעברה, אסייר דל הורנו, מצטרף כאמור לוולנסיה אחרי שאיכזב בסטמפורד ברידג', ו-ווין ברידג' הוא רק אופציה שנייה. גם אשלי קול הוא אופציה לתפוס את המשבצת שמפנה דל הורנו, בטח לאור ההתבטאויות האחרונות שלו כנגד ארסנל. סעיף השחרור שלו עומד על 16 מיליון ליש"ט.

צ'לסי גם עוקבת אחרי ההתפתחויות בנוגע לקאקה. התקשורת העולמית מפרסמת הבוקר כי רומן אברמוביץ' מתכוון להשקיע סכום חסר תקדים בהבאת הקשר הברזילאי ללונדון.

האליבי של ז'וזה

נדמה כי מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, מתחיל להכין תירוצים, כחודש לפני בעיטת הפתיחה של עונת 2006/7. "אני מאמין שהחלק הראשון של העונה יהיה קשה", סיפר הפורטוגלי. "למשל, כשנשחק נגד ליברפול במגן הצדקה, הם יהיו ביחד אחרי חודש אימונים, בעוד השחקנים שלי יהיו עייפים מהמונדיאל. אותו דבר יקרה במשחק הראשון של העונה נגד מנצ'סטר סיטי. אני לא חושב שנתחיל את העונה בצורה הטובה ביותר. חצי מהקבוצה לא תעמוד לרשותי מתחילת מחנה האימונים. ברור שנרצה לזכות גם השנה במגן הצדקה, אבל הפעם אסתכל על זה בצורה אחרת".

מוריניו מתכוון לקלוד מקללה ו-וויליאם גאלאס, שהפסידו עם צרפת בגמר גביע העולם, וריקרדו קרבאליו, פאולו פריירה ומיכאל באלאק, שהגיעו עד חצי הגמר.

* המצב הכלכלי של מנצ'סטר יונייטד נמצא בדרך למעלה, לאור הסכם שהשיג המועדון על החזרת הלוואה בתשלומים של 62 מיליון ליש"ט לשנה, במקום 90 מיליון לשנה. החוב הכללי של היונייטד עומד על לא פחות מ-660 מיליון ליש"ט. אלו בדיוק הבעיות שצפו אוהדי הקבוצה, לאחר שמלקולם גלייזר השקיע מאות מיליונים כדי להשתלט על המועדון. ה-28 מיליון שלא יוחזרו כחלק מהתשלומים יופנו לרכש של אלכס פרגוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully