וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרף הוא בושה לכדורסל"

שגיא ניר

19.7.2006 / 13:34

מאמן הנבחרת כועס על יותם הלפרין שנמצא עדיין בארה"ב, ולא פוסל ניפויו מהסגל. סוכנו האמריקאי של הלפרין לא חושש להשיב אש

למרות שהאימונים החלו כבר ביום ראשון, פתחה אתמול (שלישי) נבחרת ישראל באופן רשמי את הכנותיה למוקדמות אליפות אירופה, שיחלו ב-31 באוגוסט ביד אליהו. הנבחרת התאמנה בסגל מצומצם יחסית, ללא גור שלף ומתן נאור הפצועים, וללא ג'יימי ארנולד ועמית תמיר ששוהים בארצות הברית, אבל את מירב תשומת הלב משכה היעדרותו של יותם הלפרין, שמשחק בימים אלו במדי סיאטל במחנה הקיץ בסולט לייק סיטי.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, הביע זה מכבר את חוסר שביעות רצונו ממסעותיו הרבים של השחקן בארצות הברית. שרף רמז כי הוא אינו פוסל אפשרות שהלפרין יישאר מחוץ לסגל. "אין לי תשובה לגבי יותם. כשנראה אותו נקבל החלטות", אמר שרף. "דיברתי איתו גם אתמול בלילה וגם היום בבוקר, אבל אני לא יכול להגיד שיש משהו סופי. אני לא יודע מתי הוא יבוא. כשנראה אותו נקבל החלטות – הכל יכול להיות".

שרף התייחס גם לעומס הגופני הרב שעובר הלפרין, שיזדקק למספר לא מבוטל של ימי מנוחה בתום המחנה ביוטה. "אני לא רוצה פה גופה, אני רוצה שחקן. משכו את יותם באף. כשהפרשה תגיע לסיומה אני אגיד את כל מה שיש לי להגיד. עד רגע זה הפרו כל סיכום שהיה איתי".

בעיה נוספת שעלולה ליפול על הנבחרת, קשורה למצבו הרפואי של גור שלף. השחקן, שעבר לפני שישה ימים טיפול נוסף בקרסול הפגוע עדיין לא התאושש, ויתכן כי יחמיץ את קמפיין המוקדמות כולו. "המצב שלו נראה הכי רחוק מפתרון", אמר המאמן על שלף, שיתכן ויאלץ לנסוע לבדיקה אצל רופאו הבלגי.

באימון היום לא לקח חלק מתן נאור, שבאימון הערב אתמול שבר את אפו אחרי מפגש כואב עם ידו של ארז מרקוביץ'. נאור צפוי לחזור להתאמן רק ביום שישי, בעוד עמית תמיר וג'יימי ארנולד צפויים להצטרף לאימונים עד תחילת השבוע. נכון להיום, בנבחרת טרם ביטלו את מחנה האימון המתוכנן ליום שני בנהריה, אך במידה ולא יחול שינוי דרסטי במצב יועבר מחנה האימון, שיתקיים ככל הנראה בעיר אשקלון.

מי שקיבל בשורה חיובית הבוקר היה מאיר טפירו, שקיבל את המינוי לקפטן הנבחרת. "אני שמח על המינוי ומודה לצביקה והצוות. להיות קפטן הנבחרת זה משהו שכל ילד שמשחק כדורסל חולם עליו. אני מקווה שנצליח לשחזר את ההצלחות של הקמפיין הקודם ונעלה לאליפות אירופה". ביום חמישי תצא הנבחרת לכפר הנוער שהקים ארקדי גאידמק על חוף ניצנים, שם ישהו מספר שעות עם ילדי הצפון והדרום השוהים במקום.

סוכנו האמריקאי של יותם הלפרין, ג'ייסון לאבין, התראיין לעיתון "ג'רוזלם פוסט" והעלה טענות קשות כלפי שרף. "המאמן הזה הוא בושה לכדורסל הישראלי", אמר לוין והוסיף: "זה נכון שיותם עדיין לא סיכם בשום קבוצה, אבל זה לא הוגן ששרף מתקשר אליו כל יום ואומר לו שאין לו סיכוי להגיע ל-NBA". לגבי הטענה של שרף כי הוא אינו עונה לשיחות הטלפון שלו, אמר לאבין: "התקשרתי אליו פעמיים ביומיים האחרונים והוא לא חזר אליי".

עדכון ראשון: 18/7/06, 12.58
עדכון אחרון: 19/7/06, 13.18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully