וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו עוזב את מילאן?

18.7.2006 / 14:03

שם עין לכיוונה של ריאל, אבל הרוסונרי מתעקשים ש"אף אחד לא ישוחרר". יובנטוס בדרך להתפרקות כלכלית, טומאסי עובר ללבנטה

הריקושטים מפרשת השחיתות באיטליה לא מפסיקים להגיע. במילאן יש מספר שחקנים שממורמרים מהעובדה כי הקבוצה לא תשחק בעונה הקרובה באירופה, וכנראה שתפספס את ליגת האלופות גם בעונה שאחריה, לאור העובדה שתתחיל את 2006/7 עם מינוס 15 נקודות.

השמועות האחרונות באיטליה הן שאנדראה פירלו שוקל לעזוב את הרוסונרי. הקשר בן ה-27, אחד ממצטייני המונדיאל, קושר לריאל מדריד, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן. השחקן שלח רמז עבה לריאל, כשאמר שהעדיפות שלו היא לעבור לספרד, וזאת למרות שיש לו חוזה לשנתיים נוספות בסן סירו.

מילאן, מצדה, יצאה הבוקר (שלישי) בהודעה לפיה "אף שחקן שלנו לא ישוחרר". מילאן הבדילה את מקרה אנדריי שבצ'נקו, ששוחרר לצ'לסי עוד לפני המונדיאל, ובכך ניסתה לשים קץ לידיעות הבלתי פוסקות בנוגע לפירלו, ג'נרו גאטוסו ואלסנדרו נסטה.

יובה בדרך לפשיטת רגל

יובנטוס נמצאת בדרך הבטוחה להתמוטטות כלכלית, אלא אם כן משקיעים פרטיים יזרימו במהירות כסף למועדון בשנתיים-שלוש הקרובות, כך טוען מומחה לכלכלת כדורגל, סטיוארט וויטוול.

הגברת הזקנה מטורינו הורדה בשבוע שעבר לליגה השנייה, וקיבלה על הדרך עונש הפחתת 30 נקודות, בעקבות שערוריית הטיית המשחקים שהרעידה את הכדורגל האיטלקי.

"80 אחוזים מההכנסה של יובנטוס מגיע מהספונסורים ומזכויות הטלוויזיה", אמר וויטוול. "אני צופה שהרוב המכריע של זה ייעלם. זו מכה משולשת, האמת. יובה צריכה להתכונן לקיצוץ מידי של 50 אחוז בהכנסות, ומכאן הדרך למטה מהירה.

"גם שחקנים רבים יעזבו, והתדמית של המועדון תתקשה להתאושש. משפחת אניילי, שהמועדון בבעלותה, חייבת להשקיע ממקורות אחרים סכומים שנעים סביב 125 מיליון יורו לעונה בשנים הקרובות, אחרת יובה תפשוט את הרגל ותתמוטט".

"יובנטוס לא מוכרת הרבה כרטיסים יחסית למועדון בסדר גודל שכזה, וספונסרים רבים לא ירצו להתקרב לקבוצה לאור האירועים", ממשיך וויטוול. "ההיסטוריה של המועדון תאפשר לתדמית של יובה להתאושש, אבל זה ייקח שנים".

טומאסי עוזב את רומא ללבנטה

דמיאנו טומאסי הודיע שיעזוב את רומא אחרי שבילה עשור שלם במועדון מהבירה. אחרי שהחוזה שלו הסתיים, החליט השחקן האהוב שזה הזמן להמשיך הלאה וחתם בעולה החדשה לליגה הספרדית, לבנטה. "אחרי 10 שנים בעיר ובקבוצה, אני צריך שינוי", אמר טומאסי. "לא קל לי למצוא מילים כדי להביע את המשמעות המלאה של מהלך שכזה. אני רוצה למצוא מחדש את התשוקה שלי ואת החיוך. אין לזה קשר להצעות או משאים ומתנים עם מועדונים אחרים".

בעונה שעברה, אחרי שנה אחת בחוץ בגלל פציעה, חתם טומאסי על חוזה ברומא עבור שכר המינימום במדינה, 1,000 יורו לחודש. עדיין לא ברור היכן ישחק, כשרוב הסיכויים שיחזור למועדון הקודם שלו, ורונה. עכשיו רק פרנצ'סקו טוטי ו-וינצ'נזו מונטלה נותרו כשרידים אחרונים של קבוצת האליפות מ-2001.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully