וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הסטריטבול ייפתח בירושלים

18.7.2006 / 6:24

הטורניר, הנערך כבר עשר שנים, יתקיים החל מהיום, וישתתפו בו סלבריטיז רבים. לראשונה יתקיים גם טורניר סטריטגול

היום (שלישי) יחל זו השנה העשירית ברציפות טורניר הסטריטבול המסורתי של עיריית ירושלים בכיכר ספרא. הטורניר, שיימשך שלושה ימים, יינעל ביום חמישי בטקס מרשים לזכרו של סמל אופיר קיט ז"ל.

בטורניר הסטריטבול, שהפך לשם דבר בבירה, תהפוך ככר ספרא לאתר קט-סל מרכזי, ויוצבו בה 16 מגרשי כדורסל קטנים ומגרש מרכזי אחד, שבו ייערכו משחקי הראווה, מופעים אקרובאטיים, תחרות שלשות ותחרות קליעה משלוש.

כל קבוצה תורכב משלושה שחקנים ושני שחקנים מחליפים. הקבוצות (עד כה נרשמו למעלה מ-200) שיירשמו לטורניר יחולקו לבתים, כאשר המשחקים ישוחקו בשיטת ליגה. בשלבים המאוחרים יעברו המשחקים לשיטת הנוק אאוט עד למשחקי הגמר.

השנה יתקיימו במסגרת הסטריטבול משחקי ראווה להנאת הצופים והמשתתפים, כמו משחק של מועצת העיר ירושלים. כמו כן התקיימו שני טורנירי תקשורת, בהשתתפות ערוצי הטלוויזיה והעיתונים.

ביום האחרון לטורניר הסטריטבול בתחרות ההטבעות והקליעות משלוש. מי שצפוי לככב בתחרות ההטבעות השנה יהיה לא אחר מאשר מייקל לואיס, כוכב הטלנובלה "האלופה". כמו כן ישתתפו בתחרויות הללו שחקני עבר והווה מליגת העל, כאורן אהרוני, יריב יצקן, פפי תורגמן, אלעד אליהו ויובל נעימי. בין משתתפי הסטריטבול יוגרלו שני כרטיסי טיסה לקפריסין ועוד מתנות יקרות ערך.

ויש גם טורניר סטריטגול

בעקבות ההצלחה הגדולה של טורניר הסטריטבול החליטה רשות הספורט בעיריית ירושלים להוסיף השנה גם טורניר סטריטגול בכדורגל, שייערך בשבוע הבא בין יום שלישי לחמישי. הסטריטגול יתקיים על הדשא המטופח של אצטדיון טדי, שיחולק לשמונה מגרשים קטנים ולמגרש מרכזי אחד. בדומה לסטריטבול, גם בסטריטגול יורכבו הקבוצות משלושה שחקנים ושני מחליפים. השער, אגב, הוקטן בצורה משמעותית, מטר על מטר ושערים.

גילאי המשתתפים ינועו בין 12 ל-40. במסגרת הסטריטגול יתקיימו משחקי ראווה במגרש המרכזי, דרבי של קבוצות הנוער, בית"ר נגד הפועל, דרבי מאמנים של המחלקות ודרבי ותיקים בו יתמודדו כוכבי העבר של בית"ר מול אלו של הפועל. גם בסטריטגול צפויים להתקיים שני טורנירי תקשורת, ארצי ומקומי.

אורי מנחם, יו"ר רשות הספורט העירונית, אמר: "מדובר בשני אירועי ספורט, שתורמים המון לירושלים הן מההיבט התחרותי והן מההיבט הקהילתי. אין לי ספק שטורניר הסטריטגול יהיה הלהיט הבא. ירושלים היא עיר של כדורגל, וזה ימשוך קהל רב, שגם יוכל לשחק בפעם הראשונה על הדשא של טדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully