וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של חיפה מתרגלים למצב

רומן רוזנבלט

17.7.2006 / 22:05

האלופה המשיכה את אימוניה באיזור המרכז, הפעם בספורטק דרום. בקבוצה לא ישחררו את קולאוטי עד לאחר משחק מוקדמות ליגת האלופות

מכבי חיפה קיימה היום (שני) את אימון הערב בספורטק דרום שבשכונת התקווה באדיבותה של קבוצת בני יהודה. כל השחקנים נטלו חלק באימון, מלבד שלומי ארבייטמן שקיבל שחרור בעקבות לידתו של אחיינו הטרי. כמו כן, עדן בן בסט שחש מעט כאבים הפסיק את האימון.

שחקנים בקבוצה דיברו על כך שהאווירה רגועה יותר היום ביחס לאתמול, כשכל השחקנים כבר התרגלו למצב ולמעבר לאיזור המרכז. כמו כן הביעו השחקנים הישראלים הבנה עם ההלם והחששות של החשקנים הזרים, שהתבטאו בלא מעט שיחות טלפון שקיבלו מחו"ל. "אנחנו ממשיכים להתאמן כרגיל, אין ספק שהמצב משפיע. אבל בסה"כ זו גם העבודה שלנו וגם דבר שאנחנו מאוד אוהבים לעשות", אמר בתום האימון הבלם דקל קינן ששב ביחד עם שחקנים נוספים לאימוני הקבוצה לאחר שאתמול התאמן עם האולימפית.

דובר הקבוצה, רועי דניאל הסביר את מהלך העניינים ביומיים האחרונים: "זה לא אידיאלי לנדוד ממקום למקום ולא להתאמן בחיפה, יחד עם זאת, המציאות אינה מאפשרת את קיום האימונים בבית ונקוה שהשקט יחזור לחיפה ואיתו גם האימונים בביתנו".

מחר בבוקר תחזור הקבוצה להתאמן במתחם וולפסון ובערב תצא לאשדוד למשחק אימון מול מ.ס. אשדוד בשעה 18:00. בחיפה ציינו היום חד משמעית, כי רוברטו קולאוטי לא ישוחרר מן הקבוצה עד אחרי משחקי מוקדמות ליגת האלופות. בכל הנוגע לגיז'רמו ישראלביץ שאמור לעבור להפועל כפר סא, סוגיה זו אמורה לבוא על פתרונה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully