וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את עכו במשחק אימון

ניר איסקוב

17.7.2006 / 20:31

חניכיו של אלי כהן גברו על הקבוצה מהלאומית 0:2 משערים של חי אטיאס וג'ובאני רוסו. כהן: "ניתן לראות שיש לנו סגל טוב"

מכבי ת"א גברה הערב (שני) במשחק אימון בקריית שלום על הפועל עכו, 0:2, משערים של חי אטיאס (26), ששיחק בעונה שעברה בגדנ"ע יהודה והוחתם לחמש שנים לאחר תקופת מבחנים קצרה, וג'ובאני רוסו (68).

מכבי אירחה את הקבוצה מהליגה הלאומית כאקט של סולידריות, שכן העיר עכו ספגה היום מטחי קטיושות מכיוון לבנון. "לגבי המשחק ניתן לראות שיש לנו סגל טוב, שילוב בין שחקנים צעירים וותיקים", אמר בסיום מאמן מכבי ת"א, אלי כהן. "אני עדיין עובד ומנסה להביא למחנה שניים - שלושה זרים למבחנים, אך ייתכן ונצטרך להמתין בסבלנות עד שהמצב בארץ יירגע."

מכבי ת"א פתחה בהרכב הבא: סולומון, מוסא, מישאלוב, ז'אן, שינה, ייני, לירן כהן, תום מנשרוב, חי אטיאס, תמיר כחלון, דיין.

קפטן עכו, מיכה שושן, תושב נהריה, סיפר על תחושותיו בימים הללו: "זה התחיל במתקפה הראשונה על נהריה, אז קטיושה נחתה כ-50 מטר מהבית שלי. זה קשה, וזו הרגשה מפחידה לחכות שהקטיושות ינחתו, בלי שיודעים איפה. כרגע, אני גר עם משפחתי במרכז. לנו השחקנים אין ברירה, כי זו הפרנסה שלנו. גם אחרי המשחק היום, התעדכנו ישר על המצב בצפון.

"בעבודה אנחנו מתנתקים מהמציאות. מספר שחקנים אצלנו עברו לגור במרכז, וזה לגיטימי, יש להם משפחות. אני לא מאחל לאף אחד לעבור חוויות כאלה. אנחנו סומכים על הצבא, ומקווים שנעבור את זה. מחר (שלישי) אנחנו יוצאים למחנה אימונים בסלובקיה, וקשה לי לעזוב את המשפחה, וגם לאשתי, אבל נתגבר".

המצב גורם לבעיות גם אצל אלי כהן. "המצב שלנו עם הזרים יותר קשה בגלל מה שקורה בארץ. אני מקווה להביא זרים למחנה האימונים, אפילו להחתים אותם בהתנייה שצה"ל יגמור את העבודה שלו בלבנון. ננסה להביא 2,3 שחקנים למחנה. צריך להבין שבחו"ל המצב נראה הרבה יותר גרוע. עוד לפני העניין עם החיזבאללה, 2 זרים סירבו להגיע. אם כל הקבוצות היו פותחות את העונה פייר פליי בלי זרים הייתי מוכן לזה. במצב הנוכחי של היריבות שלנו זה חסרון אם לא נביא זרים".".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully