וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין עוד לא סיכם בבני יהודה

רומן רוזנבלט

18.7.2006 / 9:52

חזי מגן ואריאל שיימן סגרו על השאלתו של החלוץ מהרצליה לזהובים לעונה אחת, אבל הוא עצמו עדיין לא סגר את התנאים שלו


מכבי הרצליה ניצחה אתמול (שני) במשחק אימון 2:3 את בני יהודה תל אביב. בטרם המשחק הגיעו בעלי שתי הקבוצות להסכמה על השאלתו של החלוץ ליאור אסולין, לעונה אחת לבני יהודה.

דובר הרצליה, בני בקלו, מסר בתגובה: "יו"ר המועדון אריאל שיימן ויו"ר בני יהודה חזי מגן הגיעו להסכמה על השאלתו של השחקן בעונה הקרובה לבני יהודה, כפוף להסכם בין השחקן עצמו לבני יהודה. ההנהלה נתנה אור ירוק לשחקן לנהל מו"מ עם בני יהודה. בחוזהו של השחקן הוכנס סעיף, לפיו יוכל להשתחרר בכל רגע נתון לקבוצה בחו"ל במידה ותגיע הצעה קונקרטית בעניין".

עדיין, כאמור, לא הושג הסכם בין החלוץ לבני יהודה. אמש נפגשו אסולין וסוכנו עובד קראוס עם ראשי בני יהודה, חזי מגן ומשה דמאיו, ודנו בחוזהו של החלוץ. הפגישה, שעל פי כל הצדדים התנהלה ברוח טובה, הסתיימה לעת עתה ללא תוצאות, כאשר נכון לרגע זה קיימים פערים לא קטנים בין הצדדים.

סוכנו של החלוץ אמר בתום הפגישה: "על התקשורת לגלות אחריות וזהירות. אין כל סיכום בינתיים בינינו לבני-יהודה, עם זאת יש המון רצון, שאנו מקווים כי יגשר על הפערים הקיימים ויאפשר לנו בסופו של דבר להשלים את המהלך. נקווה לטוב".

במשחק בין הקבוצות העלה ברק בדש את בני יהודה ל-0:1, אבל חניכיו של פרדי דוד הפכו ל-1:3 בזכות צמד של פפי קימוטו ושער נוסף של שלומי טולדו, שחתם היום על חוזה לעונה אחת, באמצעות סוכנו, רונן קצב. מוטי ששון צימק בפנדל בדקה ה-90, וקבע את תוצאת המשחק - 2:3. אסי בלדוט ימונה לקפטן בני יהודה במהלך מחנה אימונים בהולנד, אליו תצא הקבוצה ביום שישי.

להרצליה מחכה משחק אימון נוסף, ביום חמישי הקרוב מול הפועל ירושלים, לפני שתצא ביום שבת למחנה האימונים באוסטריה. בקבוצה ינסו להשלים את מצבת הזרים בבלם, ככל הנראה כבר במהלך מחנה האימונים.

עדכון ראשון: 17.7, שעה 19:30
עדכון אחרון: 18.7, שעה 9:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully