וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ירמישין חתם בשתי קבוצות?

שגיא ניר

17.7.2006 / 19:30

מספר ימים אחרי שחתם ברמת גן, חתם פורוורד אשקלון בגליל עליון. סוכנו: "השחקן לא חתום באף קבוצה". יו"ר ר"ג: "שיישא בתוצאות"

ולאדי ירמישין, שחקן אליצור אשקלון בעונה האחרונה, חתם היום (ראשון) על חוזה לעונה אחת בהפועל גליל עליון. הפרט המוזר הוא, שירמישין, שנמצא כעת ברוסיה, חתם רק לפני מספר ימים בעירוני רמת גן. סוכנו של ירמישין, רוני לופו, מכחיש.

"השחקן לא חתום לא פה ולא פה. יש דיבורים גם עם רמת גן וגם עם הגליל, אבל חוזה חתום זה חוזה ששני הצדדים חתומים עליו", אומר לופו. ברמת גן זועמים, וטוענים כי החוזה הגיע לידיהם כשהוא חתום על ידי השחקן עוד בשבוע שעבר. "זו תופעה מוזרה מאוד, כי הוא חתום אצלנו", אמר יו"ר רמת גן בני ברנר. "כשהשחקן יגיע לארץ שהוא ישבור את הראש. זה נראה כמו חוסר אחריות מצידו, אז שיישא בתוצאות".

מנהל הגליל, עמית גל, סיפר: "ולאדי ירמישין סגור בקבוצה. הסוכן שלו שלח לנו חוזה וחתמנו". יו"ר הגליל, חיים אוחיון, טוען כי לא ידע כי השחקן חתם קודם לכן ברמת גן. "אני לא יודע על זה שום דבר", אמר. עם חזרתו של ירמישין ארצה, יהיה עליו להתמודד עם מצב בו שתי קבוצות טוענות כי הוא חתום אצלן.

ירמישין (22) החל את הקריירה שלו במ.כ. חיפה, ואף הביל את בית הספר ליאו-בק חיפה לאליפות היסטרית בליגת העל לבתי ספר. אחרי 3 עונות בהם לא זכה לדקות משחק בחיפה (שירדה ליגה בכל אחת מאותן עונות) הגיע העונה לאליצור אשקלון, אך גם בה לא הצליח להשתלב. ירמישין היה חלק מנבחרת העתודה של 2004 שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה בצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully