וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נבחרת לבנון תחת אש

17.7.2006 / 15:41

תקועה במדינה ולא יכולה לצאת לטורניר הכנה לקראת אליפות העולם בכדורסל. הכוכב פאדי אל חטיב רוצה להסיע את משפחתו לדובאי

המלחמה בצפון משפיעה לא רק על הספורט הישראלי. מאמנה האמריקאי של נבחרת לבנון בכדורסל, פול קוטר, מודה כי נבחרתו נמצאת "במצב הגרוע ביותר האפשרי" לקראת אליפות העולם ביפן, שתיפתח בעוד חודש.

"המטרה שלנו היא לעזוב", אמר המאמן. "ברור שהאירועים ישפיעו על מעשינו, ואי אפשר לדעת מה יקרה. ניסינו להמשיך להתאמן אחרי ההתקפות הראשונות, אבל דעתם של השחקנים הוסחה. עשינו את הדבר ההומאני ושיחררו אותם למשפחות שלהם".

קוטר, שבמסעות הכדורסל שלו עבר כבר 132 מדינות, מספר: "ב-37 שנים מעבר לים זה הזמן הכי מפחיד. אני שומע מטוסי F-16 באויר, וזה לא חיל האוויר הלבנוני. המצב של חוסר האונים זה הדבר הכי גרוע, במיוחד ל'קונטרול-פריק' כמוני".

הנבחרת הלבנונית תיכננה לנסוע באוטובוס לטורניר הכנה בסוריה, אבל ההפגזה של חיל האוויר מנעה את הנסיעה. כעת, בוחנים באיגוד הכדורסל הלבנוני את החלופות, כשנסיעה לטורקיה נראית כמו האופציה הבטוחה יותר.

כוכב הנבחרת, פאדי אל חטיב, סיפר: "הבית שלי נמצא רק קילומטר ממוקד ההפגזות. אולי אסע לדובאי עם אשתי והילד ואז אפגוש את הנבחרת בטורקיה. אני אוכל להגיע לשם תוך יומיים". המרחק בין לבנון ודובאי, אגב, הוא 2,100 קילומטר. אלא שבאיגוד הלבנוני רוצים את חטיב קרוב אליהם, ומחזיקים כרגע בדרכונו.

הלבנונים עשויים להחמיץ את טורניר ההכנה בסלובניה, משום שהוויזות שלהם ממתינות במצרים. באליפות ביפן תשחק לבנון בבית א', עם ארגנטינה, צרפת, ניגריה, סרביה וונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully