וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסום עבר להפועל פ"ת תמורת 170 אלף דולר

ניר איסקוב

17.7.2006 / 14:33

רונן אלעד ומאזן גנאים סיכמו על דמי ההעברה של הקשר, שחתום ל-5 עונות בקבוצה של לחמן. גנאים: "רוצה שהילד יתקדם ושייכנס כסף לקופה"

הבעלים של הפועל פ"ת, רונן אלעד ויו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, סיכמו היום (שני) על העברתו של אחמד קאסום למלאבס תמורת 170 אלף דולר.

בכך נכנס לתוקף החוזה ל-5 עונות עליו חתם קאסום בפ"ת בסיום העונה שעברה. הקשר בן ה-21 התאמן עד כה בסכנין, מאחר שדרישתו המקורית של גנאים עמדה על 250 אלף דולר.

"בסופו של דבר התפשרנו, וסיכמנו שיהיה שיתוף פעולה בעתיד בין סכנין להפועל פ"ת בנוגע לשחקנים", סיפר גנאים לוואלה! ספורט. "התרשמתי שאלעד הוא בן אדם גדול, הפגישה הייתה מאוד חיובית, ולנגד עיניי עמדו שני דברים: שהילד יתקדם ושייכנס כסף לקופה של סכנין.

"לא הייתי יכול לסרב לרצונו של אחמד לשחק בפ"ת תחת לחמן, שאימן אותו בסכנין, למרות הכעס שלי על אייל. זו תעודת כבוד לסכנין, שמייצרת שחקנים לליגת העל, ואני מקווה שאחמד יתקדם ויצליח".

בסכנין מתכוונים לפנות לוועדה למעמד השחקן בנוגע לגובה דמי הפיצוי תמורת מהראן אבו ריא, שגם הוא סיכם בהפועל פ"ת ומתאמן בשורותיה. "אין לי בעיה שהוא מתאמן שם", אמר גנאים. בפ"ת גוברות ההערכות כי הקשר הברזילאי, ז'וזה קלייטון, לא יחזור לקבוצה, בשל הצעה מפתה שקיבל מאנקרגוצ'ו הטורקית, הנאמדת ב-400 אלף דולר לעונה. הבלם אלון אברמוביץ' חתם אתמול (ראשון) בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully