וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לבואטנג בבית"ר ירושלים

אסף שקד

18.7.2006 / 15:06

הקבוצה קיימה אימון ראשון במחנה ברומניה, בו כבר השתתף הקשר האחורי הגנאי. מאוחר יותר תקיים בית"ר משחק אימון מול דינמו בוקרשט

בית"ר ירושלים ערכה את האימון הראשון שלה במחנה האימונים ברומניה. דרק בואטנג, הרכש הטרי מנבחרת גאנה, השתתף באימון הקבוצה. הקבוצה תקיים הערב משחק אימון נגד דינמו בוקרשט.

הקשר מילובאן מירוסביץ' חתם אתמול (שני) רשמית בבית"ר ירושלים, כשהגיע עם סוכנו למשרדי הקבוצה בגבעת שאול, שם התקיים מעמד החתימה עם היו"ר, ולאדימיר שקלאר. על פי הסכם ההשאלה, אם בית"ר תחפוץ בהמשך שירותיו של השחקן אחרי העונה הנוכחית, היא תוכל להמשיך להשאילו מקבוצתו הארגנטינאית, רוסאריו סנטראל. מירוסביץ', קשר נבחרת צ'ילה ממוצא קרואטי, טס עם הקבוצה למחנה האימון ברומניה.

מירוסביץ' אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "אני מאוד מתרגש לקראת העונה שלפניי. רציתי לשחק תחת שרביטו של המנג'ר, אוסי ארדילס, אני מודע לציפיות שיש לקהל הנפלא של בית"ר ירושלים מהקבוצה בכלל וממני בפרט ואני מקווה שביחד נממש את המטרות ונגיע להישגים. סיפרו לי על הקהל של בית"ר, ראיתי קטעים של משחקים ב-DVD ואני מאוד מתרגש ומחכה למשחק הראשון שלי בישראל. אני מודע לבעיות הבטחוניות בארץ, אבל אנשי המועדון הסבירו לי את המצב ואני לא חושש, אני בטוח שיהיה בסדר".

שחקן נוסף שחתם בבית"ר הוא הבלם הצעיר איתן טיבי, שישחק בבירה בחמש השנים הבאות. "זו הגשמת חלום עבורי", אמר טיבי לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים. "בית"ר זה המועדון הגדול ביותר בארץ, עם האוהדים הכי טובים שיש, אני שמח מאוד ומקווה שאצליח להתקדם. הייתי במחנה האימונים בהולנד והכרתי שחקנים נפלאים כמו איציק קורנפיין, דוד אמסלם, שמעון גרשון ועוד אחרים וטובים, שעזרו לי להשתלב בקבוצה. עכשיו חובת ההוכחה היא עלי".

דינמו בוקרשט רוצה את אפק

דינמו בוקרשט הרומנית, יריבת האימון של בית"ר, מעוניינת להחתים מיידית את הקשר עומרי אפק על חוזה לשלוש עונות, בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור.

הקבוצה הרומנית, בשורותיה נבחן בימים אלו רמי חליס, שלחה פקס ובו בקשה רשמית לרכוש את קשר בית"ר ירושלים, שבחוזהו בבירה קיים סעיף שחרור לחו"ל תמורת סכום סמלי הנאמד ב-100 אלף דולר.
השכר שמוצע לו אינו גבוה בהרבה ממשכורתו הנוכחית בבית"ר, המוערכת בכ-150 אלף דולר נטו לעונה.

אפק בן ה-27 הודיע כי ידחה כנראה את ההצעה. "אני שחקן בית"ר ירושלים, והנטייה הברורה היא להישאר", אמר לוואלה! ספורט.

עדכון ראשון: 17/7/2006, 13.02

עדכון אחרון: 18/7/2006, 15.05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully