וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער ללא גבולות

שגיא ניר

17.7.2006 / 12:50

הכישרון בנבחרת הנוער יכול להוביל אותה רחוק באליפות אירופה ביוון, אבל בעיות האגו והסכסוכים הפנימיים עלולים להסתיים במפלה

נבחרת הנוער של ישראל תפתח ביום שלישי את הופעותיה באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 18 ביוון. את הנבחרת יוביל עוזר המאמן של הפועל ירושלים בעונה האחרונה, ארז ביטמן, בניסיון לצלוח את בית ג' בו משחקות איטליה, גרמניה ובולגריה. הכישרון בסגל של ביטמן אמור להביא את הנבחרת לרבע הגמר, אבל בעיות האגו, שהעיבו על ההכנות, נראות כרגע כיריב מספר 1 בדרך למעלה.

בין כוכבי הנבחרת נמצאים עומרי כספי, ההבטחה הגדולה של הגילאים הצעירים בשנים האחרונות, רכז הנוער של מכבי תל אביב גל מקל, שישחק בעונה הבאה במכללת וויצ'יטה סטייט בארצות הברית, ושון דניאל, בנו של שחקן העבר של הנבחרת מוטי דניאל. האינטראקציה בין השלישייה הזו הובילה ללא מעט סערות, כשלפני שבועיים הוביל ויכוח בין כספי ודניאל לקרב אגרופים של ממש בתום אחד מאימוני הנבחרת. דניאל, שקטן בשנה משאר שחקני הסגל, שוחרר לפני יותר מחודש מהסגל בגלל מה שהוגדר בנבחרת כ"חוסר התאמה", אבל הוחזר לאחר מכן.

כספי במרכז, דניאל מהספסל

נבחרת הנוער התחילה בהכנות לאליפות לפני יותר מחודשיים, כשהשתתפה בטורניר אלברט שוויצר בגרמניה ושיחקה מספר משחקים בארץ, כולל שלושה מול נבחרת רוסיה. הבעיות הפנימיות בנבחרת תקופה האחרונה, שלא ממש זכו לטיפול ביד קשה מצידו של ביטמן כפי שטוענים בענף, באו במקביל למספר התבזויות במשחקי אימון מול אסופת שחקנים מהליגה הלאומית.

בסגל הנבחרת הנוכחית שני שחקנים בלבד מסגל הנבחרת הקודמת, אותה הוביל רן אשר למקום השביעי בסרביה. עומרי כספי היה כבר בשנה שעברה שחקן מרכזי, והעמיד ממוצעים של 14 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות ב-26.4 דקות. שחקן נוסף מהסגל הקודם הוא הסנטר הגלילי יבגני ליוטרין, שאמור לתפוס מקום משמעותי יותר מ-22 דקות בסך הכל באליפות הקודמת. פרט לכספי, אמורים לשחק בחמישייה גם גל מקל, ערן אסנטי שזכה השנה באליפות ליגת העל לבתי ספר ובגביע המדינה לנוער עם נתניה, כוכב נבחרת הקאדטים הקודמת אנטון שוטבין ואחיעד בוקרא, שחקן אתלטי שנכלל בסגל קבוצת הבוגרים של אליצור אשקלון. שון דניאל, שיחד עם שוטבין הגיע מנבחרת הקאדטים הקודמת, אמור לעלות מהספסל.

נבחרת הנוער ‏2006

מאמן: ארז ביטמן

עוזר מאמן: אוהד גולדברג

גל מקל (18, 191) רכז

עודד ברנדווין (18.5, 180) רכז

עומרי כספי (18, 204) פורוורד

יבגני ליוטרין (18.5, 200) סנטר

אנטון שוטבין (17.5, 201) פורוורד

עידו סטולרו (18, 187) גארד

איתי רון (18.5, 185) פורוורד

מתן סונגו (18, 203) פורוורד

שון דניאל (17, 196) פורוורד

אחיעד בוקרא (18.5, 202) פורוורד

טל רונן (17.5, 186) גארד

ערן אסנטי (18, 192) גארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully