וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית' בדרך לדנבר

17.7.2006 / 11:36

הגארד של ההורנטס, שהועבר לאחרונה לשיקגו, צפוי לעזוב כדי לפנות מקום לאדריאן גריפין. מורנינג ויתר על כסף כדי להישאר במיאמי

ג'יי אר סמית', הגארד של הניו אורלינס הורנטס עד לעונה האחרונה ומלפני מספר ימים של שיקגו בולס, בדרכו לדנבר. סמית' הועבר יחד עם פי ג'יי בראון לשיקגו תמורת הסנטר טייסון צ'נדלר, בטרייד שאושר ביום שישי האחרון. הבולס מעוניינים להעביר את סמית' בן ה-21 תמורת הווארד אייזלי בן ה-400 (34 ליתר דיוק) ושתי בחירות סיבוב שני עתידיות. הבולס צריכים לפנות מקום בתקרת השכר כדי לצרף את אדריאן גריפין, והגעתו של אייזלי, לו יש חוזה לא מובטח, תאפשר להם לנפות אותו מייד אחרי הטרייד וליצור את המקום הדרוש.

גריפין, הגארד בן ה-32 של דאלאס, אמור להצטרף לבולס לשלוש שנים. הוא שיחק בשיקגו בעונת 2004/05 ואת העונה האחרונה בילה בדאלאס, בה שיחק גם בין 2001 ל-2003. הוא סיכם על חוזה, שייצא לפועל עם העברתו של סמית'. סוכנו טוני דאט אמר: "יש לו המון הערכה לאייברי ג'ונסון ולדאלאס, אבל בסופו של דבר הוא החליט ללכת עם תחושת הבטן שלו".

* אלונזו מורנינג, הסנטר של ההיט, החליט להישאר עוד עונה במיאמי, כך דווח כבר לפני כמה ימים. כעת הוא מגלה שוויתר על הצעות כספיות מפתות של מספר קבוצות, ביניהן מאלופת 2005 סן אנטוניו, כדי להישאר בעיר בה הספיק להשתקע. "זה לא היה קל לסרב להצעות הגבוהות שקיבלתי", אמר זו באירוע צדקה שהוא מארגן כל קיץ לילדים מעוטי יכולת. "השקעתי כאן בקהילה, ואני מתכוון להעביר את שארית חיי פה עם הילדים שלי. זה לא היה נראה לי שווה לעזוב".

* אלן אייברסון הגיע לאירוע צדקה משלו, עטוי בחולצה של קבוצת הבייסבול של אטלנטה, הברייבס. כשנשאל אם מדובר ברמז ליעד שאליו הוא יישלח בטרייד, לא קיבלנו ממנו תשובה ישירה. מה שכן, הגארד הקטלני שיבח את שיתוף הפעולה שלו עם כריס וובר, על ומחוץ לפרקט, וציין כי הוא רוצה הזדמנות להצליח איתו בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully