וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאף קרוב לחתימה בטוטנהאם, דל הורנו בולנסיה

17.7.2006 / 10:21

עוד רכש נוצץ לטוטנהאם, שתשלם 10 מיליון ליש"ט על הקיצוני האירי. גאטוסו או ויירה יאיישו את עמדת הקשר האחורי ביונייטד

התקשורת הבריטית מדווחת הבוקר (שני) כי דמיין דאף, הקשר בן האירי ה-27 של צ'לסי, יחצה את הקווים בקרוב מאוד ויעבור לטוטנהאם, היריבה העירונית. מחיר העיסקה, שעשויה להיסגר תוך 48 שעות: 10 מיליון ליש"ט. דאף יחתום לארבע שנים בתרנגולים, תמורת שכר שבועי של 60 אלף ליש"ט. לאחר הגעתם של מיכאל באלאק ואנדריי שבצ'נקו לצ'לסי, לדאף אין ברירה אלא לחפש לעצמו אכסנייה חדשה.

חשוב לציין כי דאף הוא רק חוליה בשרשרת של רכש נהדר שטוטנהאם מבצעת הקיץ. התרנגולים הוציאו עד כה 22 מיליון ליש"ט על דימטרי ברבטוב מלברקוזן, דידיה זוקורה מסנט-אטיין, ובנואה אסו-אקוטו. דאף אמור להיות הרכש היקר ביותר, אם כי טוטנהאם רוצה להביא גם פאבל נדבד מיובנטוס, שירדה כידוע לליגה השנייה עקב פרשת השחיתות.

שחקן צ'לסי נוסף שמחפש אכסנייה חדשה הוא המגן אסייר דל הורנו בן ה-25, שהגיע ללונדון מאתלטיק בילבאו תמורת 8 מיליון ליש"ט. דל הורנו קרוב לסיכום בולנסיה הספרדית, ואילו צ'לסי תחפש מגן שמאלי חדש, כאשר רוברטו קרלוס מריאל מדריד הוא השם החם.

עדיין באנגליה: פיליפ סנדרוס, הבלם השוויצרי של ארסנל, ייעדר עוד שלושה חודשים בעקבות הפציעה שלו בכתף.

ואן ניסטלרוי "רוצה לעבור לריאל"

סוכנו של רוד ואן ניסטלרוי, החלוץ ההולנדי של מנצ'סטר יונייטד (30), מאשר כי הוא רוצה לעבור לריאל מדריד. "הם רוצים אותו והוא רוצה לעבור למדריד", אמר רודג'ר לינסה ל'מארקה'. "ריאל מדריד היא חלום עבור כל שחקן, כולל רוד. מנצ'סטר ביקשה מרוד לעזוב, וריאל ובאיירן מינכן גילו בו עניין".

מאמן ריאל החדש, פאביו קאפלו, אישר את העיסקה המתרקמת לטלוויזיה הספרדית. "ואן ניסטלרוי הצליח בכל הקבוצות ששיחק בהן", אמר קאפלו. "הוא כבש הרבה שערים ויכול להצליח במדריד".

הקשר האחורי שאמור להגיע ליונייטד אמור להיות אחד מהשניים: פטריק ויירה מיובנטוס או ג'נארו גאטוסו ממילאן. כריסטיאנו רונאלדו אמור כנראה להישאר, אחרי שאריק קאנטונה, שד אדום במיל', הפציר בו להמשיך באולד טראפורד, בטענה ש"יונייטד היא מועדון מושלם לשחקנים צעירים שרוצים להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully