וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט יחמיץ את אליפות העולם

16.7.2006 / 23:01

מכה קשה לנבחרת ארה"ב לקראת האליפות ביפן באוגוסט: כוכב הלייקרס עבר ניתוח בברכו, והוא צפוי להיעדר בין 8 ל-12 שבועות

אחרי שתי השפלות מביכות בטורנירים הגדולים האחרונים, נבחרת ארה"ב ספגה מכה קשה נוספת לקראת אליפות העולם שתיערך בקיץ ביפן: קובי בריאנט עבר אמש (שבת) ניתוח בברכו הימנית, והוא עתיד להיעדר ממשחקי הנבחרת באליפות. ההודעה על חסרונו של הקלע הבולט ב-NBA מסגל הנבחרת האמריקאית מגיעה רק חמישה ימים לפני שהיא פותחת את האימונים בלאס וגאס.

קובי יגיע בכל זאת למחנה, וייסע עם הקבוצה למשחקי ראווה בסין ובדרום קוריאה ולאליפות עצמה ביפן. אבל זמן ההחלמה המשוער הוא בין 8 ל-12 שבועות, כך שספק גדול אם קובי יהיה כשיר למשחקים, אשר מתחילים ב-19 באוגוסט ומסתיימים ב-3 בספטמבר. ארה"ב תהיה חייבת לבחור סגל של 12 שחקנים לפני שהטורניר ייפתח, ולא ניתן יהיה לשנותו.

"אנחנו מקווים שלקובי תהיה החלמה שלמה ומהירה, ואנחנו מאוד שבעי רצון מהנכונות שלו להמשיך להיות מעורב בנעשה בקבוצה", אמר המנהל הטכני של הנבחרת ג'רי קולאנג'לו, "הוא יחמיץ את הפתיחה של מחנה האימונים, אבל כידוע, קובי נמצא בכושר הכי טוב בליגה, ונקווה שזה לא יעצור אותו".

אחרי האכזבות הקודמות של נבחרת ארה"ב, שהפסידה בצורה משפילה באולימפיאדת אתונה ובאליפות העולם באינדיאנפוליס, הפעם האמריקאים לקחו ברצינות את הטורניר הקרוב, וקובי היה השם הראשון שהוזמן לסגל של מייק ששבסקי. חסרונו יהווה אכזבה גדולה לא רק לאמריקאים, אלא גם לחובבי הכדורסל ברחבי העולם, שיייאלצו להסתפק בשחקני שוליים מה-NBA, כמו לברון ג'יימס ודווין וויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully