וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקר מועמד להחליף את סולומון

16.7.2006 / 22:00

אלכס אקר, שחקנה של דטרויט פיסטונס בעונה שעברה כיכב בליגת הקיץ בווגאס והרשים את אנשי מכבי ת"א. ניקולה וויצ'יץ' נשאר צהוב

אלכס אקר (23, 1.96), ששיחק אשתקד בדטרויט פיסטונס מה-NBA, מועמד למכבי ת"א. שיחות ראשוניות בין הצדדים כבר נערכו, כך נודע לוואלה! ספורט. גם אולימפיאקוס הביעה עניין בגארד הצעיר, שכיכב בליגת הקיץ בלאס ווגאס במדי הפיסטונס.

בווגאס העמיד אקר ממוצעים של 18.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים ב-34.6 דקות, והיה לאחד השחקנים הבולטים בטורניר. אקר שיחק במכללת פפרדיין הקטנה ולאחר שלוש שנים במכללה דורג במקום ה-20 בטבלת קלעי כל הזמנים עם 1,273 נקודות (ממוצע משוקלל של 14.5 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-1.5 חטיפות ב-88 משחקים). בדראפט 2005 נבחר אקר על ידי הפיסטונס במקום ה-60 והאחרון, ובמהלך העונה שעברה חתם על שני חוזים זמניים בקבוצה.

אקר הוא אתלט נהדר וסקורר מצויין, שיכול לשחק במספר עמדות. אשתקד בפיסטונס התקשה לתקוע יתד בקבוצה ושותף בחמישה משחקים בלבד, בעיקר משום הקו האחורי המוכשר והצפוף במיוחד, שכלל את צ'ונסי בילאפס, ריפ המילטון, לינזי האנטר וקרלוס דלפינו.

מה שעשוי להערים קשיים על קיום העסקה הוא המצב הביטחוני בארץ. "זו לא בעיה פרטית של מכבי, כל הקבוצות הישראליות מתקשות מאוד בהחתמת זרים", אמר הערב לוואלה! ספורט גורם המקורב למועדון. "בכל מקרה, גם מי שכן יגיע יעלה הרבה יותר מכפי שהיה אמור לעלות. במכבי יודעים שאם הם רוצים להביא זרים ברמה גבוהה, הם יצטרכו להגיש הצעה אטרקטיבית במיוחד. כל קטיושה, למעשה, מעלה עוד יותר את המחיר".

"שמח להמשיך במקום שאני אוהב"

בתוך כך, הבוקר נודע רשמית כי ניקולה וויצ'יץ' יישאר צהוב גם בשנתיים הבאות, בהתאם לחוזה עליו חתם במהלך הפגרה. "מכבי היתה האופציה היחידה שלי באירופה. אני שמח מאוד להמשיך במקום שאני אוהב ומרגיש בו נאהב", אמר וויצ'יץ' לוואלה! ספורט. "מכבי תמיד מעמידה קבוצה חזקה שהולכת על כל התארים, וזה מתאים לאדם עם אופי תחרותי ובעל שאיפות כמוני. עבורי מכבי זה המקום הכי טוב באירופה. אני מתרגש לקראת שיתוף הפעולה המחודש עם נוון. הוא מאמן מצויין".

"כן, היו דיבורים עם קבוצות NBA", סיפר הקרואטי, "אבל זה לא הפך למשהו קונקרטי. יכולתי להיות ב-NBA כבר מזמן, אבל רציתי להצטרף לקבוצה תחרותית שיכולה לעשות משהו. לא כמו אנשים שעוברים לשם ומוכנים לשבת על הספסל בקבוצה קטנה רק כדי להגיד 'עשיתי את זה, הייתי ב-NBA'. אין בי את הדחף הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully