וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיקה בספק למחנה האימונים

ניר איסקוב

16.7.2006 / 20:41

בעקבות חשש לשבר מאמץ בשרירי הבטן, עלול קשר מכבי ת"א שלא להמריא להולנד ביום ה'. ניצחון 0:2 על הכח, קלינגר פנה לאבו סיאם

מכבי ת"א ערכה היום (ראשון) משחק אימון בקרית שלום מול העולה החדשה לליגת העל הכח עמידר ר"ג, וניצחה בתוצאה 0:2 משערים של עומר פרץ (30) ורועי דיין (71). מכבי עלתה בהרכב הבא: טברטקו קאלה, משה מישאלוף, אבי יחיאל, קובי מוסא, אורי שטרית, גיא שמיר, אבי נמני, ג'ובאני רוסו, תמיר כהן, משה ביטון ועומר פרץ.

בגלל הקשיים של הפועל עכו להתאמן עקב המצב בצפון, הזמינה מכבי ת"א את הקבוצה העכואית להתאמן בת"א, ומשחק אימון בין הקבוצות ייערך מחר ב-18:30.

במהלך משחק האימון היום קיבל סאלם אבו סיאם שיחת טלפון ממאמן פראלימני הקפריסאית, ניר קלינגר, שהציע לו רשמית להצטרף אליו ולקבוצתו תמורת שכר הנאמד ב-100 אלף דולר.

השניים שוחחו ארוכות, אך לא ברור אם אבו סיאם ייעתר להצעה מאחר שהוא אינו שש לעזוב את ישראל בשל הקרבה למשפחתו. אבו סיאם נפגע מאוד מהצהרות של חלק מאוהדי בני יהודה על כך שהוא אינו רצוי בשכונת התקווה עקב מוצאו, והתבטא בפני מקורביו: "לא אשחק במקום שבו לא רוצים אותי".

למשחק הגיע מאיר שמיר, הספונסר הראשי של הפועל פ"ת, שבא לחזות בבנו גיא, שהצטרף בשבוע שעבר למכבי. שמיר כבר הבהיר כי העונה הוא בכל מקרה לא יתמוך כספית במכבי, מאחר שהתחייב בפני רונן אלעד לתמוך בהפועל פ"ת באמצעות גיוס ספונסרים בסכום של 2.5 מיליון שקל. שמיר הכחיש כי שוחח עם אוהדי מכבי ת"א מאז הצטרפותו של בנו, וכביכול אמר להם כי ישקול להשקיע במועדון אם בנו ירגיש בו טוב. אין זה סוד שמכבי ת"א ואוהדיה היו שמחים לראות את שמיר מסייע כספית לקבוצה בעתיד.

אגב, עם או בלי קשר, גיא שמיר זכה לתשואות במהלך המשחק, והאוהדים ניגשו אליו ובירכו אותו על הצטרפותו. גם שוער הרכש הקרואטי, טברטקו קאלה, פתח ברומן עם הקהל, שהריע לו לאחר מספר הצלות נאות שביצע.

קשר הקבוצה ארז מסיקה בספק ליציאה למחנה האימון בהולנד, אליו תצא הקבוצה ביום חמישי הקרוב. בעקבות חשש לשבר מאמץ בשרירי הבטן, מסיקה אינו מתאמן באופן סדיר בעשרה ימים האחרונים, ומחר (שני) יעבור בדיקת MRI. אם יתגלה כי אכן השחקן סובל מבקע, הוא לא יצטרף לקבוצה ויישאר בארץ להמשך טיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully