וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומי רוברדו זכה בטורניר באסטד

16.7.2006 / 19:04

הטניסאי הספרדי גבר בגמר חד צדדי בשבדיה על ניקולאי דוידנקו, המדורג 5 בעולם, בתוצאה 2:6, 1:6. רוברדו: "הייתה לי טקטיקה מושלמת"

הטניסאי הספרדי טומי רוברדו זכה היום (ראשון) בטורניר באסטד בשבדיה (על סך פרסים של 302 אלף יורו) אחרי שגבר במשחק הגמר על ניקולאי דוידנקו הרוסי 2:6, 1:6.

זה היה התואר הרביעי של רוברדו בקריירה והשני השנה, אחרי שזכה בטורניר המאסטרס בהמבורג. שתי הזכיות שלו השנה היו על משטח החימר.

"עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות", אמר רוברדו בסיום: "בדרך כלל אתה לא מצפה לנצח טניסאי ברמה כזאת בתוצאה כזאת, אבל לפעמים זה קורה במשחקי גמר. אם שחקן אחד משחק ממש טוב, זה יכול לתסכל את השני. הטקטיקה שלי הייתה מושלמת, לא הייתי צריך ממש להצטיין בחבטות שלי".

דוידנקו, המדורג חמישי בעולם, נראה מצויין לאורך הטורניר בשבדיה, אבל נראה עייף מאוד במשחק הגמר ורשם יותר מדי טעויות בלתי מחויבות, שלא הותירו לו סיכוי מול הספרדי.

זה היה המפגש השני בין שני הטניסאים, כאשר דוידנקו יצח את רוברדו במשחק הראשון בינהם ברבע גמר הרולאן גארוס בשנה שעברה. רוברדו, שמדורג כיום במקום התשיעי בעולם, סיכם: "בשבילי, הדבר החשוב ביותר הוא לסיים את העונה בטופ 10. אם אצליח להגיע לטורניר גמר המאסטרס, זה יקנה לי המון ביטחון. אגב, הדירוג הטוב ביותר בקריירה של רוברדו היה המקום השביעי בעולם, אליו עלה לאחר הניצחון במאסטרס בהמבורג.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully