וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר מתקרב לפסגה

16.7.2006 / 17:16

הנהג הגרמני השיג בצרפת את ניצחונו השני ברציפות בפורמולה 1, וצימק את הפער מאלונסו, שסיים שני. מאסה מפרארי סיים שלישי

מיכאל שומאכר השיג היום (ראשון) את ניצחונו השמיני בקריירה על המסלול בצרפת ואת ניצחונו השני ברציפות השנה בפורמולה 1, והוא ממשיך לצמצם את הפער בפסגת דירוג הנהגים מפרננדו אלונסו, שסיים שני.

הגרמני היה דומיננטי כבר מהפתיחה, והצליח לשמור לכל אורך המירוץ על הפער מהאלוף הנוכחי. פליפה מאסה כבר היה קרוב להשיג גם את המקום השני עבור פרארי, אבל העצירה השלישית שלו איפשרה לאלונסו לעקוף אותו, לתפוס את המקום השני ולצבור 8 נקודות חשובות.

הניצחון של שומאכר, הרביעי העונה וה-88 שלו בקריירה, צימק את הפער בפסגה ל-17 נקודות. "לא היינו בטוחים איך יתנהל המירוץ, אבל המכונית והצמיגים עבדו בצורה נפלאה", אמר בסיום המנצח, "חבל שפליפה לא הצליח לשמור על המקום השני, אבל כל נקודה חשובה לפרארי".

שומאכר הפך לנהג הראשון בהיסטוריה שמצליח להשיג שמונה ניצחונות במסלול אחד, מול קהל צרפתי שהעדיף לצפות בזכיה של רנו. בסופו של דבר, המקום השלישי של מאסה צימק את הפער בדירוג היצרנים מ-26 ל-21 נקודות.

אחיו הצעיר של המנצח, ראלף שומאכר, סיים רביעי לטויוטה, לפני קימי רייקונן ממקלארן שסיים חמישי, והאיטלקי ג'יאנקרלו פיסיקלה מרנו שסיים שישי. הספרדי פדרו דה לה רוסה, שחזר לפורמולה 1 אחרי שנה היעדרות כשהחליף את חואן פאבלו מונטויה, חצה את הקו במקום השביעי, לפני שהמקלארן שלו שבקה חיים בסיום. ניק היידפילד הגרמני זכה בנקודה האחרונה עבור ב-מ-וו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully