וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא לה קורוניה: "עדיין רוצים את אוואט"

16.7.2006 / 14:40

במסיבת העיתונאים בה הוצג קשר הרכש של לה קורוניה, פביאן אסטויאנוף, דיבר הנשיא על השוער הישראלי. קאנאברו מתקרב לריאל

דפורטיבו לה קורוניה החתימה את הקשר האורגוואי של ולנסיה, פביאן אסטויאנוף, שיגיע לריאזור בהשאלה לעונה אחת. "המטרה שלנו היא להגיע לאירופה, אני לא יכול להבטיח שאבקיע הרבה שערים, אבל אהיה מחויב לחלוטין לקבוצה", הבטיח הקשר האורגוואי בן ה-23, שגם בעונה שעברה הושאל על-ידי ולנסיה, לקאדיס.

במהלך מסיבת העיתונאים בה הוצג אסטויאנוף, טען נשיא לה קורוניה כי הקבוצה עדיין מקווה להעביר לשירותיה עד תחילת העונה את דודו אוואט ואנטוניו בארחאן, מגן ליברפול. אוואט אמור היה לעבור ללה קורוניה במסגרת עיסקת חליפין בה מוניטיס ינחת באל סארדינירו והוא יעבור לריאזור, אלא שהחלוץ הספרדי של לה קורוניה מסרב לקיים את חלקו לעבור לסנטאנדר.

לגבי ההצעות הרבות שדייגו טריסטאן קיבל מסלטיק, ספורטינג ובנפיקה ליסבון, אמר נשיא לה קורוניה, אוגוסטו סזאר לנדוריו: "בימים הקרובים נקבל הצעה שתספק אותו ואותנו".

איימאר בדרך לסרגוסה

פבלו איימאר, הקשר הארגנטיני שהוליך את ולנסיה לזכייה בגביע אופ"א ואליפות ספרד, בדרך לסראגוסה, שהציעה עבורו כ-10 מיליון יורו. ולנסיה רוצה בתמורה גם את קשר סראגוסה, אלברטו זאפאטר.

עוד בספרד: פאביו קאנאברו מתקרב לריאל מדריד. ייתכן מאוד כי קאנאברו ורוד ואן ניסטלרוי יהיו שחקני ריאל עד סוף השבוע. מי שצפוי לעזוב הוא ז'וליו בפטיסטה, החלוץ הברזילאי שהגיע בקיץ שעבר מסביליה ולא אמור לקבל הרבה דקות משחק אצל פאביו קאפלו. בפטיסטה הצהיר בסוף השבוע כי ארסנל רוצה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully