וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דטרויט בורחת לוייט סוקס

16.7.2006 / 14:58

אחרי עוד ניצחון, 0:6 על קנזס סיטי, ומהלומה שחטפה האלופה, 14:3 ביאנקיז סטדיום. ניצחון לבוסטון ולקרדינלס, הפסד למטס

דטרויט - קנזס סיטי 0:6

הטייגרס מרגישים מצוין שם, בפסגת ה-AL מרכז. עם הפרש של 4.5 משחקים מהוייט סוקס, עוד מעט קט ואפשר יהיה לדבר פלייאוף בעיר המכוניות. ג'סטין ורלאנדר הגיש שבעה והכיש שישה, כשאיבאן רודריגז רושם שלוש חבטות ופלאסידו פולאנקו עם שלושה ריביז.


יאנקיז - וייט סוקס 3:14

היו ימים שמארק בהרלי היה אס. לפחות כרגע, נראה שהם חלפו, עד שהמגיש הכי מהיר בליגה יתאפס על עצמו. בהרלי הרשה שמונה ריצות בשלושה אינינגים בלבד של עבודה, והיאנקיז לקחו את המשחק השני בסדרה. שישה וחמישה הספיקו למייק מוסינה לניצחון מספר 11 בעונה נפלאה, אנדי פיליפס חבט להומר ולארבעה ריביז, הומר גם לבאבא קרוסבי.


טורונטו - סיאטל 6:7

אחרי 14 אינינגים החליט בנג'י מולינה שנמאס לו, חבט לסינגל וניצח את המשחק. זאת, לאחר שרוי האלאדיי לא הגיע בכושר מדהים, וסיים ללא הכרעה אחרי שהרשה הומר לראול איבנייז, בעונה משובחת. גם ריצ'י סקסון וקרל אוורט חבטו להומרים רצופים, שלמעשה מנעו מהאלאדיי (שהיה על הספסל) את הניצחון. טרוי גלאוס, מולינה וג'ון מקדונלד עם הומרים לבלו ג'ייז, סקוט דאונס עם הניצחון.


בולטימור - טקסס 1:8

אריק בדארד נכנס לכושר מצוין, עם שבעה ושישה, וג'ף קוניין רשם שלוש חבטות במאמץ. הפסד לג'ון ריינקר, כשלשמחת הריינג'רס, אוקלנד הפסידה בבוסטון.


בוסטון - אוקלנד 0:7

וזה קרה כי קורט שילינג הביא איתו את יכולת הוינטאג' המוכרת, כשטיגן תשעה חובטים בשבעה אינינגים והרשה שתי חבטות בלבד. דייויד אורטיז חבט להומר מספר 32 העונה, כשהוא מוסיף טריפל ושני ריביז, והרד סוקס, אחרי סדרת גמגומים, נראו טוב, סופסוף. דני הארן עם ההפסד.


מינסוטה - קליבלנד 2:6

יוהאן סנטנה חזר לעצמו עם שבעה ושבעה, כשסי סי סבאתיה סוגר שמונה אינינגים מלאים ושבעה חשמולים, אבל גם את כל שש הריצות שספגו האינדיאנס. הומר מספר 24 לג'סטין מורנו, שבהחלט חוזר לעצמו אחרי עונת הסופומור הלא טובה אשתקד.


איינג'לס - טמפה ביי 2:9

שימו לב לאיינג'לס. החבר'ה הם היחידים שניצחו בבית הזה הלילה, והם מתחילים להיראות מסוכנים. ארווין סנטנה הגיש שבעה וקטל שישה, ו-ולאדימיר גררו חגג פעמיים - פעם אחת לריבי ה-1,000 בקריירה ופעם שניה בגראנד סלאם רביעי שלו. הומר גם לתופס הכשרוני מייק נאפולי.

NL: הקרדינלס, שוב ברגע האחרון

סט. לואיס - דודג'רס 1:2

הקרדינלס אוהבים לעשות את זה צמוד לאחרונה. בריידן לופר קצר ניצחון שלישי בשלושה משחקים, כשסינגל של סקוט רולן הקנה לסט. לואיס ניצחון שישי ברציפות, והקבוצה, שעד לפני שבוע וחצי דשדשה קשות, נראית שוב על המסלול. הומר מספר 31 לאלברט פוחולס, הפסד לדני באעז העגלתי.


פלורידה - יוסטון 12:0

אנדי פטיט היה מאוד לא יציב, בלשון המעטה, השנה. אבל פטיט הגיע למשחק הזה עם רעל, תפר עשרה פלורידיאנים בשבעה אינינגים, והכין את הקרקע לשני האינינגים האחרונים, שבכל אחד מהם רשמו האסטרוס ארבע ריצות. הומרים לכריס ברק ולאנס ברקמן, הפסד לג'וש ג'ונסון.


פיטסבורג - וושינגטון 6:7

רוני פאולינו חבט לסינגל באינינג התשיעי, ג'ייסון ביי הגיע הביתה והפייראטס ניצחו שניים רצופים לראשונה אחרי יותר מחודש. הומר מספר 28 לאלפונסו סוריאנו בוושינגטון.


קאבס - מטס 2:9

עד האינינג השישי הכל הלך לטום גלאווין והמטס, שהובילו 0:2 על קרלוס זמבראנו. אבל אז התפרקה מוליכת המזרח, גלאווין וצ'אד ברדפורד הרשו חמש ריצות באינינג והקאביז רשמו ניצחון נדיר, יחסית, העונה. שישה ושבעה לזמבראנו.


אריזונה - מילווקי 1:8

בקרב בין שניים מהאסים של ה-NL השנה, ברנדון ווב רשם ניצחון בנוק אאוט על כריס קפואנו. ווב תפר עשרה בשבעה אינינגים, והדיבאקס חוזרים למאזן חצוי (45:45), לראשונה מאז ה-21 ביוני. שני הומרים לקונור ג'קסון, כשקפואנו שורד רק 3.2 אינינגים.


סן פרנסיסקו - פילדלפיה 14:6

נוח לאורי היה מזעזע, וחובטי הפיליז ניצלו זאת עד תום, כדי לסלק אותו מהמשחק מהר. פאט ברל חבט ארבע פעמים, הכניס מספר זהה של ריביז ולקינוח רשם גם הומר. הומר מספר 30 לראיין הווארד התותח-כריש-פטיש-אליל, ולמויסס אלו מסן פרנסיסקו. ניצחון לקורי ליידל.


סינסינטי - קולורדו 2:3

בנימה אישית זו: בראיין פואנטס משחק אצלי בקבוצת הפנטזי. דפי האינטרנט אינם סובלים את מה שאני רוצה לכתוב על פואנטס. למעשה, אני לא סובל את פואנטס, בייחוד אחרי שהעגלון שוב שבר שמירה, ונתן סינגל ניצחון לאיזה אחד, כריס דנורפיה. מי נותן סינגל לאנשים עם שם כמו דנורפיה? קרב מגישים בין ברונסון ארויו, עם שבעה וחמישה, וארון קוק, עם שבעה ושלושה, הסתיים בלי הכרעה. ביל בריי זכה בניצחון.


סן דייגו - אטלנטה 11:3

מפגן כוח של הברייבס, שאולי, רק אולי, מתחילים ראלי מאוחר לכיוון הפלייאוף. שבעה ושישה לג'ון סמולץ המצוין, שזכה בניצחון שלישי ברציפות. הומרים לווילסון בטמיט, אנדרו ג'ונס, בראיין מק'קאן וסקוט ת'ורמן, שניים מהם על צ'ן הו "אאוט אוף דה" פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully