וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Red Bull Track Attack

15.7.2006 / 14:35

מתוך 1300 נרשמים רק 60 היתחרו בגמר הגדול של תחרות הקארטינג של רד בול שנערכה בתל אביב. יוהן פרטוש זכה במירוץ

בזה אחר זה זינקו 60 הנהגים שעלו לגמר הגדול של Red Bull Track Attack, תחרות הקארטינג האורבני הראשונה בישראל, במסלול שנבנה בן לילה, אולם רק המנצח יוהן פרטוש, בן ה- 18 מנתניה, שעשה את המסלול בזמן שיא של 7.5845 שניות, יטוס לסבב הפורמולה 1 באיסטנבול כאורח Red Bull Racing.

תל אביב הוכיחה שוב שהיא עיר בלי הפסקה ושהחיים חייבים להמשך אם רק אפשר והיום במיוחד. אתמול, יום שישי, החל מ- 11:00 בבוקר, עלה הקצב בכבישי העיר שהוסבו למסלול מרוצי קארטינג מקצועי בן לילה.

ביום חמישי, אחרי חצות נסגרו לתנועה טיילת הרברט סמואל והכבישים המובילים אליה כדי לאפשר את קיומה של Red Bull Track Attack תחרות הקארטינג האורבני הראשונה בישראל. המסלול המפותל בן 680 מטר, מתוחם בכ- 2,000 חבילות חציר ואלפים רבים של צמיגים, היה מסלול מאתגר מאוד עבור המתחרים אשר לא התאמנו בו ואינם רגילים בנסיעת כביש.

בניצחונו הסוחף היום ב- Red Bull Track Attack, בתוצאת זמן אדירה יוהן פרטוש גבר על מעל 1,300 הנרשמים ומאות המתחרים בשלבי המוקדמות שקדמו לגמר הגדול במהלך החודש האחרון. בטקס מנצחים כמיטב מסורת פורמולה 1, זכה היום יוהן פרטוש בתואר הנהג המהיר בישראל ובכרטיס טיסה למרוץ פורמולה1 באיסטנבול בחודש אוגוסט וביקור במתחם קבוצת Red Bull Racing! את המקום השני בתחרות קטף גם כן נתנייתי, אלי סאייג בן ה- 26 ואל המקום השלישי הגיע איציק מנשה בן ה- 23 מרחובות.

מלבד המקצוענים שהתחרו ב Red Bull Track Attack, התקיימו גם שני מקצי תחרות מיוחדים לסלבריטאים ולאנשי תקשורת. את המקום הראשון במקצה הסלבריטאים לקח רוכב המוטוקרוס המוביל וה- ATV מתן ניר, אל המקום השני הגיע אלי אילדיס, אשר ריתק בביצועיו את הצופים ואל המקום השלישי הגיע שחיין העבר, איתן אורבך.

במקום הראשון במקצה התקשורת זכה כתב המגזין "בלייזר" אלי פנגס, את המקום השני לקח מגיש התחזית של חדשות ערוץ 2, דני דויטש ואל המקום השלישי הגיע בןני גינזבורג, עבור חדשות ערוץ 1.

מיכאל שומאכר, הנהג והאגדה, כמו כל נהגי הפורמולה1 האחרים, התחיל את דרכו במסלולי הקארטינג, כמו גם חנוך ניסני הישראלי היחיד שהשתתף אי פעם בסבב העולמי היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully