וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "לא פגעתי בקרבאליו בכוונה"

16.7.2006 / 13:47

ה"דיילי מייל" פירסם קטעים ראשונים מתוך האוטוביוגרפיה של החלוץ: "הסיפור שלי עד כה", ביניהם וידויים אישיים ביזאריים למדי

ה"דיילי מייל" מפרסם הבוקר (ראשון) קטעים ראשונים מתוך האוטוביוגרפיה של חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, ויין רוני - "הסיפור שלי עד כה".

רוני בן ה-20 מספר בספר על הרגעים שלאחר ההרחקה ברבע גמר המונדיאל מול פורטוגל. "כשירדתי לחדר ההלבשה לא יכולתי לעצור את עצמי ובכיתי", כותב הסופר הצעיר. "במגרש עצמו הייתי עצבני מדי ולא יכולתי לבכות, אבל בחדר ההלבשה הכל התפרץ".

רוני טוען שהפגיעה בריקארדו קרבאליו הפורטוגלי, בגינה ספג את הכרטיס האדום, לא היתה מכוונת. לדבריו, לא תהיה לו שום בעיה לחזור להתאמן כרגיל עם כוכבה הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, ששיכנע את השופט במשחק להוציא לו את הכרטיס.

"התאכזבתי מכך שהוא דרש ממנו להוציא לי כרטיס", אמר רוני, "ודחפתי אותו קצת, אבל בזה זה נגמר. נראה כי העיתונים ניסו לחמם את האווירה". רונאלדו עצמו אמר כי באוטובוס אחרי המשחק הוא שלח לרוני הודעת טקסט, והכל חזר לקדמותו.

לא נרדם בלי שואב אבק

בספר חושף רוני גם פרטים ביזאריים על חייו הפרטיים. לדוגמה, חשף החלוץ כי כשהוא נתקף בנדודי שינה הדבר היחיד שעוזר לו להירדם הוא רעש שואב האבק שלו. באם אין שום שואב באיזור, נעזר רוני במייבש השיער של חברתו, קולין מקלאפלין. "הרסתי כל כך הרבה מייבשי שיער שלה. הם פשוט נשרפו מרוב שימוש".

רוני דוחה את תדמית הבחור הקשוח שיצאה לו, וטוען שהוא בסך הכל אדם רגיש. "אנשים מסתכלים עליך, במיוחד על הדרך בה אתה נראה על המגרש, והם בטוחים שהם מכירים את האישיות שלך", אומר רוני. "אבל למעשה אני שקט בחיים האמיתיים, רגיש וביישן. ככה אני רואה את עצמי".

* חלוצה הברזילאי של ריאל מדריד, רונאלדו, ייעדר כחודש לאחר שעבר ניתוח ברגלו.

* רטומיר דיוקוביץ', מאמנה של נבחרת גאנה, התפטר מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully