וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הפרמיירליג מתנפלות על יובנטוס

16.7.2006 / 11:04

אלכס פרגוסון פתח בשיחות עם יובה בנוגע להבאת ויירה. טוטנהאם הגישה הצעה לנדבד, ואילו בניטז רוצה את דויד טרזגה

על פי דיווחים בבריטניה, מנצ'סטר יונייטד פתחה בשיחות שמטרתן הבאת פטריק ויירה מיובנטוס לאולד טראפורד.

מנצ'סטר, שעשויה למכור את רוד ואן ניסטלרוי לריאל מדריד או באיירן מינכן, תמורת 12 מיליון ליש"ט, תקבל מזומנים לפיתוי שחקנים שסומנו בפנקסים של אלכס פרגוסון. עונש הורדת הליגה שספגה יובנטוס בעקבות פרשת מכירת המשחקים באיטליה, יעודד את כוכביה הגדולים, ביניהם ויירה, לחפש בית חדש.

אלכס פרגוסון מעריך מאוד את הקשר הצרפתי שנתן מונדיאל מצוין, ואפילו צוטט פעם כאומר שויירה עומד בשורה אחת עם קפטן היונייטד לשעבר וחניכו בקבוצה, רוי קין.

למרות שויירה מסתמן כשחקן הבולט ביותר ברשימה של פרגוסון, גם ג'רמיין דפו מטוטנהאם ושוער ווסט ברום, תומאס קוסצ'אק, נמצאים על הכוונת באולד טראפורד. פרגוסון מעוניין לחזק את מצבת החלוצים שלו, כמו בימי הזוהר בשנות התשעים, אז מילאו את המצבה של היונייטד דווייט יורק, אנדי קול, טדי שרינגהאם וסולשיאר.

התפזרות השחקנים ביובנטוס מושכת קבוצות נוספות מהפרמייליג. דיווחים בבריטניה מספרים כי טוטנהאם תנסה בימים הקרובים להחתים את שחקן נבחרת צ'כיה, פאבל נדבד. סוכנו של נדבד אישר את הדברים ואמר כי "מונאקו, טוטנהאם וקבוצות מאיחוד האמירויות הגישו הצעה כספית עבור השחקן".

גם ליברפול החלה במרדף אחרי שחקני יובנטוס, כשהיעד שסומן באנפילד הוא דויד טרזגה הצרפתי. מאמן ליברפול, רפא בניטז, אישר את ההתעניינות בשחקן. "כל שחקני יובנטוס מצוינים, וכולם יהיה מחיר נוח יותר ממה שהיה אפשר להשיג לפני שלושה חודשים. טרזגה הוא שחקן מצוין. נעקוב אחרי מה שקורה ביובנטוס ונראה מה נוכל לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully