וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלאס הופך את הבולס למועמדת לאליפות

גיל קדרון

15.7.2006 / 21:41

סוכנויות ההימורים הקפיצו את הסיכויים של שיקגו מ-40 ל-1 ל-12 ל-1 אחרי ההחתמה של הסנטר. מיאמי וסן אנטוניו הן הפייבוריטיות

חודש אחד בלבד עבר מאז שמיאמי זכתה באליפות ה-NBA, אבל נראה שהרבה השתנה במזרח. אל ההיט והפיסטונס הצטרפו הבולס והקאבלירס כמועמדות להגיע לגמר הקונפרנס. זה לפחות מה שחושבות סוכנויות ההימורים.

קליבלנד ושיקגו הן שתי הקבוצות הפופולריות ביותר בקרב מאמנים בזמן האחרון, וזה הוביל את הקאבס לקפיצה מסיכויים של 20 ל-1 לזכות בתואר בעונה שעברה, ל-15 ל-1, ואת הבולס מ-40 ל-1 ל-12 ל-1, אחרי החתימה של בן וואלאס לארבע עונות בעבור 60 מיליון דולר. וואלאס כבר הספיק להצהיר במסיבת העיתונאים שהוא הגיע לעיר הרוחות כדי להוסיף לעצמו טבעת שנייה.

הקבוצה הצעירה שהג'נרל מנג'ר בונה בשיקגו עפה בשנתיים האחרונות בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אבל הראתה הרבה פוטנציאל, הרבה לב והרבה לחימה. עכשיו ביג בן מוסיף לה גם ניסיון ורוע חיובי. בעונה שעברה הם הובילו את הליגה באחוזי קליעה של היריבה, וכעת הוסיפו לחמישייה סנטר שזכה ארבע פעמים בתואר שחקן ההגנה של העונה, כולל בשנתיים האחרונות. מצד שני, החולשה של השוורים הייתה ההתקפה, והתוספת של וואלאס בן ה-32 לא ממש תעזור באספקט הזה.

בצד השני, לברון ג'יימס מעמיד את קליבלנד כמועמדת בכל פעם שהוא עולה על הפרקט. בעונה שעברה הקאבס הדיחו את וושינגטון בסיבוב הראשון, ומשכו את דטרויט לשבעה משחקים קשים.

הפייבוריטיות לזכות בתואר הן אלופות 2006 ו-2005, מיאמי וסן אנטוניו, עם סיכויים של 4 ל-1 כ"א. אלופת 2004, דטרויט, הקבוצה שוואלאס עזב, נפלה מ-5 ל-1 ל-8 ל-1, ויכול מאוד להיות שהסוכנויות עדיין נותנות לפיסטונס יותר מדי קרדיט, בהתחשב שהמחליף של ביג בן הוא נאזי מוחמד. דאלאס, שהפסידה 4:2 למיאמי בגמר האחרון, נמצאת גבוה ברשימה עם סיכויים של 5 ל-1, בעוד פיניקס מובילה במעט עם סיכויים של 9 ל-2. ניו ג'רזי עדיין נמצאת לפני הבולס והקאבס עם סיכויים של 12 ל-1.

אוהדי לייקרס שמרגישים צורך להמר, כש-LA מחזיקה בסיכויים של 1 ל-38. הניקס נמצאים במקום הלפני אחרון עם סיכויים מופלאים של 190 ל-1, ובמקום האחרון חביב ממוקמת הקבוצה שהפכה את כל פניה בליל הדראפט, הפורטלנד טריילבלייזרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully