וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבאסה לא מגיע למכבי ת"א

ניר איסקוב

15.7.2006 / 21:53

החלוץ הקמרוני נתקל בקשיים ביורוקראטיים ומשפחתיים, ולא ברור אם ינחת להתרשמות בקרית שלום. אבו סיאם דחה הצעות מקפריסין

החלוץ הקמרוני, מואסו אמבאסה, שתוכנן לנחות השבוע להתרשמות במכבי ת"א, לא יעשה כן בשלב זה.

לדברי מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, החלוץ בן ה-21 כבר קיבל החלטה עקרונית להגיע לקרית שלום, אולם הוא נתקל בקשיים ביורוקראטיים ומשפחתיים, אשר מונעים ממנו לעלות על מטוס לישראל.

מכבי נעזרה בשירותיו של סוכן שחקנים הולנדי, שעובד עמה בשיתוף פעולה, והצליחה לאתר את אמבאסה במקום מושבו בקמרון, אולם כאמור הגעתו ארצה מוטלת בספק. אמבאסה סיים כמלך הערים בארצו בשנתיים האחרונות, ועלות שכרו בתוספת השאלתו מקבוצתו הקמרונית נאמדת ב-250 אלף דולר נטו.

בינתיים, הצהיר יו"ר הפועל חיפה, אריה הלשטוק, כי יפעל למנוע ממכבי ת"א להנחית את השחקן, מאחר שלדבריו הקבוצה מהלאומית כבר הנפיקה לו ויזה, והוא היה אמור להצטרף אליה במקור.

"מכבי מנסה להביא אותו בניגוד לחוק, הם משחקים מלוכלך, ואעשה הכל למנוע מהם את הפעולה הזו", אמר הלשטור לוואלה! ספורט. "נפעל במשרד הפנים ובדרכים חוקיות נוספות, כדי ליצור מצב שהוא יגיע רק להפועל חיפה. ההתאחדות לכדורגל טוענת שהיא לא מעורבת בנושא, למרות שהיא נתנה לנו אישור להביא את השחקן. משרד הפנים עצר את הנחיתה שלו כי הוויזה הוצאה על ידנו. אלי דריקס במפורש רימה אותי בשיחת טלפון, ופעל בכל דרך להביא אותו.

"הם מנסים להביא אותו דרך צרפת ולא דרך אתיופיה, כמו שהוא אמור היה להגיע. אני לא מבין איך אגודה כזו מפוארת מתנהלת כמו שכונה, זו פשוט בושה וחרפה. אני רוצה לראות אותם מתנהגים ככה מול בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, הם חכמים על הפועל חיפה". דריקס סירב להגיב על הדברים.

סאלם אבו סיאם, ששוחרר ממכבי ת"א, החליט לדחות 3 הצעות מקבוצות מקפריסין, ולהתמקד במגעים עם בני יהודה, הפועל פ"ת ומכבי הרצליה, החפצות בשירותיו. אבו סיאם קשור מאוד למשפחתו שבלוד, ומעדיף להישאר בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully