וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל ת"א מנצלת את אוהדי בית"ר"

ניר איסקוב ואסף שקד

15.7.2006 / 20:53

דובר בית"ר ירושלים זועם על מחירי הכרטיסים למשחק גביע הטוטו בין הקבוצות בבלומפילד, 100 שקל למבוגר ו-50 שקל לבני נוער ולחיילים

זעם רב בבית"ר ירושלים על הפועל ת"א, שנקבה במחירי כרטיסים של 100 שקל למבוגר ו-50 שקל לבני נוער ולחיילים, למשחק גביע הטוטו בבלומפילד ב-5 באוגוסט. אגב, גם אוהדי הפועל ת"א, שיאכלסו את שער 7, ישלמו סכומים זהים לאוהדי בית"ר, שיאיישו את שער 8.

דובר בית"ר ירושלים, עודד זרגרי, מסר לוואלה! ספורט בתגובה: "במידה שאלו אכן המחירים, חבל מאוד שבהפועל ת"א מנצלים את אוהדי בית"ר, שידוע הוא שהם מגיעים אחרי הקבוצה לכל מקום. הייתי מצפה מקבוצת הפועל ת"א שתעודד הגעת קהל למגרשים, אבל היא עושה בדיוק את ההיפך. אני מקווה מאוד שהם ישנו את ההחלטה, כי עדיין לא מאוחר. צריך לזכור שהמטרה המשותפת של כל עולם הכדורגל היא להביא קהל למגרשים". בהפועל ת"א סירבו להגיב לדברים.

רמי חליס ימריא הלילה (שבת) לרומניה, בלוויית פרקליטו, עו"ד סבי גרשון, על מנת להתחיל בהתרשמות של מספר ימים בדינמו בוקרשט, אשר במהלכם יעבור גם בדיקות רפואיות. בין הצדדים קיים סיכום עקרוני ל-3 עונות, אם כי הדברים טרם נסגרו סופית. הפועל ת"א לא תזכה לדמי השבחה תמורת המגן בן ה-24, שחוזהו פג, מאחר שהשחקן עבר את גיל 23 ונחשב להעברה חופשית על פי חוקי אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully