וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת מתרחקת מאופ"א

15.7.2006 / 20:47

הפסידה 2:0 לאתניקוס אתנאס באינטרטוטו, לפני הגומלין בקפריסין. גיא לוזון: "הם ניצחו בצדק". ניוקאסל גימגמה מול לילסטרום

מכבי פ"ת עשתה בעונה שעברה דרך יפה מאוד בגביע אופ"א, אבל לאחר פתיחה חלשה מאוד בליגת העל, ההתאוששות הגיעה מאוחר מדי, והמקום באופ"א אבד. אי לכך ובהתאם לזאת הלוזונים מנסים להגיע למפעל דרך האינטרטוטו, אך נפלו לבור עמוק דווקא בשלב האחרון, כשהפסידו 2:0 בבית במשחק הראשון מבין השניים מול אתניקוס אתנאס הקפריסאית. הגומלין יתקיים בשבוע הבא.

מכבי פ"ת פתחה טוב את המשחק, למרות ההרכב החסר מאוד, אבל במחצית השנייה האורחים היו טובים יותר, והבקיעו פעמיים. לארס שליכטינג (65) ולבאן קבאדזה (77) היו אלו שעשו את העבודה. כדי להמשיך הלאה, תצטרך מכבי פ"ת לשחזר את הנס מבלגרד מהשנה שעברה, אז ניצחה בחוץ את פרטיזן ומחקה פיגור ביתי 2:0. יסייעו לה לעשות את העבודה השחקנים שלא שיחקו היום, כמו בלסינג קאקו, פטריק סופו ועוד.

"לא זילזלנו, באנו בשיא המוכנות", אמר המאמן גיא לוזון. "פתחנו טוב, וב-20 בדקות הראשונות הנענו את הכדור ושלטנו במשחק. בהמשך איבדנו את הסבלנות, והם השתלטו על מרכז השדה ושיחקו טוב יותר מאיתנו. הניצחון מגיע להם בצדק. אין בלתי אפשרי בספורט, בטח לא מבחינתנו. נכון שהם פייבוריטים, אבל נראה מה יהיה בשבוע הבא. ההצטרפות לרחבה והסגירה בהגנה היו רעים, דברים שאנחנו בדרך כלל טובים בהם. נתקן ונשפר במשחק הבא".

ניוקאסל גימגמה מול הנורבגים

עוד קבוצה, אמנם קצת יותר בכירה, ניוקאסל האנגלית, כמעט ועשתה בושות של ממש בתיקו 1:1 בסנט ג'יימס פארק מול לילסטרום הנורבגית.

לילסטרום עלתה ליתרון משער של רוברט קורן בדקה ה-24, אבל אלברטו לוקה השווה ל-1:1 בדקה ה-50, אולי כמניה ראשונה בהצדקת 9.5 מיליון ליש"ט שעלה כרטיסו מלה קורוניה.

ללא מייקל אואן הפצוע, ועם שולה אמאובי על הספסל, התקשתה ניוקאסל להשיג מחץ בקו הקדמי למרות הרכב סטנדרטי למדי. הדחה במשחק הגומלין בנורבגיה, תהווה עוד התחלת עונה רעה עבור המגפייז.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully