וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל משחק אלוף האלופים

רומן רוזנבלט וניר איסקוב

16.7.2006 / 10:13

בעקבות התקפת הקטיושות, הוחלט שלא לקיים את המשחק בין מכבי חיפה להפועל ת"א. חיפה תתאמן במרכז, הזרים נשלחו למלון בת"א

מכבי חיפה שבה ביום שישי ארצה, בתום תשעה ימים של מחנה אימונים בהולנד. האירועים בצפון תפסו את מרבית תשומת הלב של השחקנים והצוות המקצועי, במיוחד לאור נפילת הרקטה במרחק לא רב מהאיצטדיון בקרית אליעזר.

אתמול (שבת) עוד נראה היה שהכל רגוע יחסית, למרות מטח הקטיושות, אולם נפילת הטילים הקטלנית הבוקר (ראשון) גרמה לביטולו המיידי של אימון הקבוצה, שהיה מתוכנן במגרש קצף. הקבוצה כבר התכוננה לפתוח את האימון, אבל אז הגיע נציג המשטרה ודרש לפנות את האזור. השחקנים הזרים של הקבוצה הביעו חשש מהמצב והיו די בהלם, מאחר ששמעו שלושה פיצוצים בקרבת מקום.

כשעה לאחר ביטול האימון הוחלט גם שלא לקיים הערב (ראשון) את משחק האימון בין האלופה מכבי חיפה, למחזיקת הגביע הפועל ת"א, שהיה מתוכנן ל-19.00, וזאת כמובן לאור המצב הקשה בצפון. כמו כן, עד להודעה חדשה, מכבי חיפה תעביר את אימוניה למרכז הארץ. גם הזרים של מכבי חיפה נשלחו למרכז וישהו במלון שרתון בת"א בתקופה הקרובה, כמו גם חלק משחקניה הישראלים.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק שוחח ביום שישי עם אדורם קייסי ורופאו באיטליה, ועודכן כי בתוך חמישה ימים הטיפול צפוי להסתיים והשחקן יוכל לחזור לפעילות מלאה.

צ'יזיק התייחס גם להצעות שקיבלה הקבוצה עבור חיים מגרלשוילי ורוברטו קולאוטי: "קולאוטי הביע את רצונו לעבור ולשחק במקסיקו, כי עבורו זאת הטבה משמעותית.יחד עם זאת, הוא מקצוען אמיתי והוא ממשיך להתאמן כאילו אין לו הצעה. אינני חושש שההצעה המקסיקנית תפגע בו על המגרש. גם מגרלשווילי מבקש לקפוץ על ההזדמנות שסטנדרד ליאז' הבלגית הניחה לפניו. הוא מסתובב מעט עם הראש למטה, אבל הוא מודע לכך שלא נשחרר אותו אם נזדקק לו".

בעניין שחרורו של רביד גזל אין חדש. בשחקן מעוניינות מכבי נתניה והפועל כפר סבא, אך כרגע הוא נתקל בקשיים בדרך לקבלת שחרור, שכן חיפה דורשת מנתניה כ-120 אלף דולר דמי השאלה. מחר תנסה פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד, לסכם את המעבר מול חיפה.

גם בסאגת אריק בנאדו אין חדש. בנאדו ועו"ד רני פינגרר אינם מתכוונים לעשות פעולה כלשהיא במישור המשפטי עד אשר יקבלו לידיהם תצהיר של מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק. במהלך השבוע הקרוב תקיים הקבוצה מספר משחקי אימון, לפני שתצא ביום שני הבא למחנה האימונים השני באוסטריה.

עדכון ראשון: 15.7.06, 20:19
עדכון אחרון: 16.7.06, 10:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully