וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי קול תוקף את ארסנל

15.7.2006 / 18:19

למגן ארסנל יש נקודת מבט מעניינת על הפרשה עם צ'לסי. ואן דר סאר נשאר ביונייטד, סולשיאר כבש פעמיים במשחק אימון. צרות באסטון וילה

מנצ'סטר יונייטד תאריך את חוזהו של שוערה אדווין ואן דר סאר בעונה נוספת. שוער נבחרת הולנד בן ה-35 הגיע בתחילת העונה הקודמת מפולהאם, ובתום החוזה החד שנתי שלו יזכה לקרדיט מחודש.

"אנחנו צריכים להתייחס גם לגיל שלו", הסביר אלכס פרגוסון את החוזה הקצרצר. "הוא היה חיזוק מצוין בעונה שעברה, אבל נצטרך להסתכל על מה שיעשה בעונה הקרובה".

פרגי מתכנן לרכוש את השוער הפולני של ווסט ברומיץ' תומאש קוסצ'אק, כאשר השוער האמריקאי, טים הווארד, צפוי להיות מושאל גם השנה. "אנחנו צריכים גיבוי של ניסיון", הסביר פרגי את הפנייה העתידית לשוער הפולני.

במשחק אימון בין מנצ'סטר יונייטד לאורלנדו פייראטס, שהתקיים בדורבן שבדרום אפריקה, ניצחו השדים האדומים 0:4, עם צמד של החלוץ אולה גונר סולשיאר, שבילה את רוב שלוש השנים האחרונות עם שלל פציעות. הנורברגי הוריד את מנצ'סטר להפסקה ביתרון 0:2, וקירן ריצ'ארדסון ופרנסיס צ'נסה הכפילו את התוצאה.

קול VS ארסנל


למי שהספיק לשכוח, מגן ארסנל אשלי קול הסתבך בפרשה שהכתה גלים באנגליה, כאשר נפגש עם ז'וזה מוריניו, בעודו תחת חוזה, במטרה לעבור לסטמפורד ברידג'. מאז הספיקו קול וראשי התותחנים להשלים ולחתום על הארכת חוזה, אבל כעת מגן נבחרת אנגליה מוציא ספר בו הוא תוקף את המועדון הלונדוני ששימש לו בית בשנים האחרונות. את ארסן ונגר זה לא מעניין, והוא רוצה לשמור על השחקן בקבוצה.

"יש לו עוד שנתיים בחוזה, ואלא אם כן נמכור אותו, אני רוצה שיישאר", אמר ונגר. "הוא שחקן ארסנל כמו כל אחד אחר, והוא כאן בשביל לשחק כדורגל".

במסגרת קידום הספר שלו, קול מנסה לעשות ספין מעניין לאירועים עם צ'לסי. "ארסנל הפקירה אותי, והשתמשה כי כשעיר לעזאזל כדי לנקום בצ'לסי", אמר קול. "ההנהלה החזירה לי על שנים של נאמנות בצורה מכוערת". כנראה שהוא שכח את הקטע שבו הוא הנאמנות שלו התבטאה בפגישה עם קבוצה יריבה בניסיון לערוק.

"בספר אחשוף את האמת המדהימה על מי שהאכיל אותי לכרישים", הוסיף בדרמטיות. "זה שינה לעד את ההסתכלות שלי על המועדון, אותו ראיתי כמשפחה". ואנחנו מוסיפים: יאללה יאללה.



אסטון וילה מאחורי היו"ר אליס

באסטון וילה הכחישו דיווחים לפיהם שחקני הקבוצה פירסמו הודעה לתקשורת המבקרת את היו"ר דאג אליס. ההודעה, המגנה את חוסר המחויבות של היו"ר למועדון, פורסמה ביום שישי בשני עיתונים בבריטניה. "לשחקנים הבכירים אין מושג לגבי זה. זו היתה הפתעה עבורם", אמר דובר המועדון.

אליס בן ה-82 עבר התקף לב לפני שנה, וערך שיחות במגמה למכור את הקבוצה. העיכוב בסגירת העסקה מלחיץ את האוהדים וככל הנראה כמה מן השחקנים, שחוששים לעתידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully