וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החולצה של בארסה עדיין קדושה

15.7.2006 / 18:30

במקום להוסיף פרסומת לחולצה של אלופת אירופה, החליטה ההנהלה להגיע לסכם עם יוניצ"ף, במסגרתו תתרום ברצלונה 2 מיליון כל שנה

ברצלונה תשתף פעולה עם יוניצ"ף, הארגון שדואג לרווחת ילדי העולם, כחלק מפעילות האו"ם, בהסכם שבמסגרתו תתרום כל שנה 0.7 אחוז מהתקציב שלה, כ-2 מיליון יורו. הלוגו של יוניצ"ף יתנוסס על צבעי האדום-כחול, במהלך מודע ששם סוף לשמועות הארוכות של השנים האחרונות, בהן חברות כלכליות רצו לנצל את הפרסום וההצלחה של המועדון הקטלוני כדי להוסיף את שמם לחולצה שנחשבת קדושה בעיני האוהדים והקהילה של העיר. 1.5 מיליון יורו מה-2 מיליון שמגיעים מבארסה יושקעו בחזרה ב"קרן ברצלונה", לה פעילויות נרחבות בקהילה הקטלונית.

כל ענקיות הכדורגל מקבלות מיליונים מחברות שרוצות שהפרסומת שלהן תתנוססנה על מגרשי הדשא המפורסמים בעולם, ובימים האחרונים התקיים דיון נרחב במשרדי ההנהלה של בארסה בסוגיה הזו. התוצאה הסופית היא הוכחה שהמסורת והערכים של המועדון, שהמוטו שלו הוא "יותר ממועדון", חזקים מכל תמריץ כלכלי, וכי התדמית של פוטבול קלוב ברצלונה חשובה יותר. המטרה המוצהרת של בארסה היא להראות שיש לה מחויבות חברתית שלא מתקשרת אך ורק לכדורגל.

ברצלונה תהיה הקבוצה המקצוענית היחידה בעולם עם הסכם שכזה עם יוניצ"ף, כשההצגה הרשמית תתקיים ב-11 באוגוסט בניו יורק, שם נמצאים המשרדים של האו"ם. העבודה משותפת של המועדון עם הארגון תימשך חמש שנים לפחות.

"התוכניות הראשונות של יוניצ"ף איפשרו לכוחות סיוע להגיע למיליוני ילדים בסיכון במזרח התיכון, סין ואירופה, מאז הקמת הארגון ב-1946", אמרה ההודעה הרשמית של בארסה. "מאז ועד היום, ההגנה של כל הילדים, ללא הבדל גזע, אמונה, לאום או דת הפך למשימה אוניברסלית שממשיכה 60 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully